تشکیل 800 ستاد ثبت‌نام مدارس درکشور

دبیر ستاد ثبت‌نام و مدیرکل ارزیابی و پاسخگویی به شکایت مردمی آموزش و پرورش از فعال شدن 800 ستاد ثبت‌نام در کل کشور خبر داد و گفت: مدارس ابتدایی و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای جز دریافت پول بیمه و کتاب‌های دانش‌آموزان حق دریافت هیچ پول دیگری را ندارند.
کد خبر: ۵۶۷۱۸۵

قاسم مستقیم در گفت‌وگو با مهر توضیح داد: دستورالعمل ثبت‌نام مدارس به تمام مدیران مدارس و مناطق آموزش پرورش اعلام شده است. براساس دستورالعمل اولیه قرار بود ثبت‌نام دانش‌آموزان از شانزدهم خرداد انجام شود که با اصلاحیه آن، زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان از پنجم خرداد تا پانزدهم تیر اعلام شد.

وی با بیان این‌که دانش‌آموزان اول ابتدایی تا زمان اعلام نتایج پایگاه‌های سنجش، ثبت‌نام موقت می‌شوند، افزود: والدین برای ثبت‌نام فرزندانشان باید به مدارس مراجعه کرده و همزمان با ثبت‌نام موقت، فرم سنجش را دریافت کنند و با مراجعه به پایگاه‌های سنجش سلامت کشور، از وضع جسمانی فرزندان خود مطلع شوند و باید نتایج آن را برای ثبت‌نام قطعی دوباره به مدارس ارائه کنند.به گفته مستقیم، ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول متوسطه اول و پایه اول متوسطه دوم نیز به صورت حضوری یا با مراجعه به سایت ثبت‌نام انجام می‌شود، دانش‌آموزان میان پایه نیز از سوی مدیران مدارس ثبت‌نام می‌شوند و دیگر نیازی به حضور آنها در مدارس نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها