کُری‌خوانی فهد ثانی برای شاگردان کروش؛

سرمربی تیم ملی قطر: باید این بازی را ببریم

در روز 14 خرداد راهی جز شکست دادن تیم ایران نداریم و به هر شکل ممکن باید این تیم را ببریم.
کد خبر: ۵۶۶۳۲۶
سرمربی تیم ملی قطر: باید این بازی را ببریم


تیم‌های ملی قطر و ایران در ادامه مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 باید در روز چهاردهم خردادماه در دوحه بازی حساسی را برگزار کنند.

فهد ثانی، سرمربی تیم ملی قطر تمرکز ویژه ای روی این بازی دارد و تدارکات خاصی تیمش را برای رویارویی با شاگردان کروش آماده می‌کند.

وی روز گذشته در نشست خبری در دوحه گفت: بازی ما با ایران در روز چهاردهم خرداد بازی سرنوشت سازی است و می تواند برای ماندن یا نماندن در کورس مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 تعیین تکلیف کند.

وی تاکید کرد: بازی با ایران تنها بر عهده بازیکنان نیست بلکه کل هموطنان و تمام کسانی که در قطر زندگی می‌کنند مسئول هستند که در این مسابقه حساس حامی تیم ملی کشورشان باشند. هموطنان برای حضور نیاز به سخنان من ندارند و تمام کسانی که پیام مرا می شنوند در روز 14 خرداد به ورزشگاه بیایند و بازیکنان قطر را برابر ایران تشویق کنند.

فهدثانی تاکید کرد: این روزها تمام تمرکز تیم بر بازی ایران است و ما طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم که مقابل ایران به نتیجه لازم برسیم.بازی دوستانه با تیم ملی آذربایجان در همین راستا قرار دارد و امیدوارم با انجام این دیدار تدارکاتی بیش از پیش آماده شویم.

سرمربی قطر در ادامه گفت: اوضاع تیمی ما قبل از مصاف با ایران چه به لحاظ فنی، بلکه به لحاظ روحی و روانی نیز خوب است خوبیی پیش می رود و ما از هر نظر آماده رویارویی با تیم ملی ایران در دوحه هستیم.ما باید ایران را ببریم و هیچ گزینه‌ای به جز پیروزی بر ایران پیش روی خود نداریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها