مدیر تامین برنامه شبکه دو دلیل پخش هر شب یک ایپزود از کلاه قرمزی از امشب را توجه به خواست مخاطبان و تلطیف فضای سنگین انتخاباتی عنوان کرد.
کد خبر: ۵۶۵۷۴۶
پخش گلچین کلاه قرمزی از امشب ساعت 20 و 45 دقیقه آغاز می شود/ تلطیف انتخابات با عروسک های دوست داشتنی

محسن همتی‌نژاد مدیر تامین برنامه شبکه دو به مهر گفت: پس از هماهنگی‌هایی که با گروه کودک شبکه دو صورت گرفت، تصمیم گرفتیم هر شب بخش‌هایی از مجموعه کلاه قرمزی را برای پخش پس از اخبار 20:30 انتخاب کنیم. در واقع مشابه پخش سکانس برتر فیلم‌ها، هر شب یک اپیزود از کلاه قرمزی را روی آنتن می‌فرستیم تا از حداکثر ظرفیت شبکه استفاده کرده باشیم.

وی درباره دلیل پخش این مجموعه همزمان با برنامه‌های انتخاباتی اظهار کرد: خواستیم به این شکل فضا را لطیف کنیم تا مخاطبان تنها با بحث‌های سنگین سیاسی روبرو نشوند و جدول پخش نیز تنوع داشته باشد. این گونه هر مخاطب با هر سلیقه‌ای می‌تواند برنامه‌های مورد علاقه خود را از تلویزیون تماشا کند. به ویژه که کلاه قرمزی مخاطبان فراوانی دارد و شخصیت‌های آن نیز مورد علاقه مردم هستند. از طرفی تماس‌های مخاطبان و درخواستشان برای تکرار این برنامه نیز ما را به این کار ترغیب کرد.

خط حماسه برای نظرات انتخاباتی مردم

مدیر تامین برنامه شبکه دو با بیان اینکه درصددند برای رضایت مخاطبان آثاری که آنها بیشتر دوست دارند روی آنتن بفرستند، از یک خط ویژه ارتباطی برای انتخابات پیش‌رو خبر داد و اظهار کرد: خط حماسه سامانه‌ای است که از طریق آن با مخاطبان ارتباط گرفته و پیام‌ها، دلنوشته‌ها و ایمیل‌های آنها درباره انتخابات 24 خرداد را دریافت می‌کنیم. آنها از طریق تماس با تلفن 30000222 یا ارسال نامه به نشانی الکترونیکیtamin2@irib.ir می‌توانند در این زمینه فعالیت کنند. تا به حال نیز تنها با یک بار پخش تیزر خط حماسه پیامک‌های بسیار جالبی به دست ما رسیده است.

همتی‌نژاد از تجربه خوبی به نام تو در دو نام برد و افزود: از طریق این برنامه تصاویر، فیلم‌ها و نوشته‌های مخاطبان به دست ما رسید. مثلا آنها تصاویر بسیاری از روز اول مهر برایمان فرستادند. یکی از این عکس‌ها از روستای دورافتاده‌ای در خراسان بود که مسئولان مدرسه آنجا پس از اینکه ما عکس آنها را پخش کردیم به ما اعلام کردند انگیزه بچه‌ها برای درس خواندن بیشتر شده است.

عکس با عمو مهربان در سه روز

وی یادآور شد: همچنین شما بفرمایید برنامه‌ای است که صدای مردم را در آن پخش می‌کنیم. در نمایشگاه کتاب نیز استقبال خوبی از ما شد. ما مسابقه‌ای گذاشتیم که در آنها مردم با تلفن همراهشان از عمو مهربان عکس می‌گرفتند. طی سه روز نیز ما یک پرینتر رنگی به نمایشگاه بردیم که طی این مدت مردم 1500 عکس با عمو مهربان گرفتند و این عکس‌ها را همانجا به آنها تحویل دادیم. تمامی این فعالیت‌ها برای بیشتر کردن ارتباط ما با مردم است و می‌خواهیم مخاطبان حضور خود در شبکه دو را احساس کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها