آغاز ضبط برنامه های انتخاباتی نامزدها در رادیو/ 255 دقیقه حضور رادیویی برای هر نامزد

محسن رضایی نخستین نامزدی بود که برای ضبط برنامه های خود صبح امروز در رادیو حضور یافت و به تشریح برنامه های خود پرداخت.
کد خبر: ۵۶۵۳۷۸
آغاز ضبط برنامه های انتخاباتی نامزدها در رادیو/ 255 دقیقه حضور رادیویی برای هر نامزد


به گزارش ایرنا معاون صدای سازمان صدا و سیما در باره روند حضور نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در استودیوهای رادیویی گفت: استودیوهای ویژه رادیو، آماده ضبط برنامه های رادیویی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

«محمدحسین صوفی» افزود: ضبط این برنامه ها از صبح امروز آغاز شده و طبق برنامه ریزی ستاد انتخابات صدا و سیما، محسن رضایی، محمد غرضی، محمد رضا عارف، حسن روحانی و سعید جلیلی تا ساعت ۲۲ امشب ( جمعه ) فرصت دارند در استودیوهای رادیویی برنامه های خود را ضبط کنند.
به گفته معاون صدای سازمان صدا و سیما، هر یک از نامزدها در این مرحله سی دقیقه فرصت دارند در برنامه های رادیویی با مردم صحبت کنند.
وی زمان مشخص شده برای هر یک از نامزدها برای تبلیغات رادیویی را ۲۵۵ دقیقه عنوان کرد و گفت: این زمان بندی در ستاد انتخابات صدا و سیما مشخص شده است و در استودیوهای ۲۶، ۲۷، ۲۸و ۲۹ رادیو ضبط می شوند.
صوفی یادآور شد که این استودیوها از مجهز ترین مراکز ضبط صدا هستند و تلاش کرده ایم بهترین امکانات و عوامل فنی را در اختیار تبلیغات نامزدها قرار دهیم.
به گفته وی، این برنامه ها از رادیوهای ایران، جوان، معارف و ورزش پخش خواهد شد و در رادیو پیام نیز هر نامزد ۵ برنامه سه دقیقه ای در قالب پیام خواهند داشت.
به گزارش ایرنا، ترتیب پخش برنامه های تبلیغاتی نامزدهای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در قرعه کشی امروز در ساختمان شیشه ای صدا و سیما مشخص می شود.
یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۴ خردادماه جاری همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها