حق با شماست

48 هزار تومان، مستمری معلولان

جمعی از شهروندان: چرا هیچ ارگانی جلوی تردد برخی از خودروهای سنگین مانند اتوبوس و کامیون را که دود و آلودگی زیادی تولید می‌کنند، نمی‌گیرد؟
کد خبر: ۵۶۴۶۴۲

نعمتی: یکی ازمستمری‌بگیران بهزیستی هستم که ماهانه 48 هزار تومان حقوق دریافت می‌کنم. چگونه با این حقوق گذران زندگی کنم؟ در ضمن دچار معلولیت دست و پا نیز هستم.

یوسفیان از قائمشهر: سریال «ویلای من» را خریدم و در مجموعه دوم برنده شدم که قرار بود تا پانزدهم اسفند 91 جایزه را بدهند، اما تا امروز هیچ خبری نشد چهار بار هم با شرکت گلرنگ رسانه در تهران و هم با نمایندگی در مازندران تماس گرفتم، اما باز هم هیچ خبری نشد.

بیگی از دامغان: شهرستان دامغان (صد دروازه قدیم) با 7000 سال قدمت و تمدن و دارا بودن آثار باستانی بسیار زیاد هنوز اداره میراث فرهنگی و گردشگری و یک موزه ندارد و تمام اشیا و آثار باارزش کشف شده در موزه مرکز استان نگهداری می‌شود. از مسئولان میراث فرهنگی و گردشگری کشور خواهشمندیم رسیدگی فرمایند.

یک‌شهروند: کمبود بودجه در وزارت بهداشت باعث شده است که لوازم و وسایل جدید تشخیص بیماری‌ها در بیمارستان‌ها و مراکز دولتی نباشد و تهیه آن نیز با مشکل همراه باشد. خوب است مسئولان به این موضوع رسیدگی کنند.

یک شهروند از اراک: برادرم با داشتن بیش از 25 سال سابقه بیمه در تامین اجتماعی، هم‌اکنون بر اثر تصادف در بیمارستان بستری شده است، اما بیمه هزینه بسیار ناچیزی از درمان او را می‌پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها