جریمه برای بازیکنانی که با دو باشگاه مذاکره می کنند

تذکر تاج به مدیران باشگاه های لیگ برتری

تاج: فرصت ها را از دست دادیم

نامه ای از وزارت ورزش ندیده ام

مهدی تاج با حضور در تمرینات تیم ملی گفت: فوتبال ما اگر به جام جهانی نرود به جایش به برزخ می رود.
کد خبر: ۵۶۴۴۱۱
نامه ای از وزارت ورزش ندیده ام

وی با بیان اینکه 'متاسفانه فرصت های خوبی را برای قطعی شدن صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از دست دادیم' ، گفت: بازی با قطر اهمیت زیادی برای صعود دارد و اگر در برابر این تیم پیروز نشویم، دیگر امیدی به صعود نداریم. امیدوارم در برابر قطر پیروزی شویم.
سرپرست سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال که آیا نامه ای از وزارت ورزش و جوانان در باره ۱۸ تیمی شدن لیگ برتر دریافت کردید؟، گفت:در این خصوص نقطه نظراتی مختلفی وجود دارد، اما تا کنون نامه ای از وزارت ورزش و جوانان در باره این موضوع ندیدم.
وی تاکید کرد: برای ما قانون مهم است. از اول نیز به قانون تاکید کردم و بر اساس مصوبه هیات رییسه باید عمل کنیم.
تاج در پاسخ به این سئوال که اگر تیم ملی فوتبال به جام جهانی نرود در فصل آینده پنج ماه لیگ نداریم، گفت: این موضوع صحت ندارد. برنامه لیگ آینده تا ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه دارد. مگر می شود لیگ را تعطیل کرد. در ضمن برنامه اردوهای تیم ملی فوتبال، جام ملت های آسیا نیز در برنامه لیگ دیده شده است. امکان تغییر زمانی تعطیلات میان فصل نیز وجود دارد تا همزمان با جام ملت های آسیا انجام شود.
وی در ادامه به استفاده از بهروان در سازمان لیگ اشاره کرد و گفت: بهروان مسئوولیت مسابقات لیگ را بر عهده خواهد گرفت.
سرپرست سازمان لیگ فدراسیون فوتبال درباره نشست روز گذشته خود با علی پروین و باشگاه پرسپولیس به ایرنا گفت: روز گذشته دو ساعت با پروین نشست داشتیم اما در خصوص تیم فوتبال پرسپولیس و سرمربی احتمالی این تیم هیچ صحبتی نکردیم. من هم هیچ اطلاعی از پرسپولیس ندارم.
تاج در مورد برگزاری پلی آف دسته یک نیز گفت: هنوز کمیته استیناف در مورد پرونده تبانی اعلام نظر نکرده است و اگر آنان تایید کنند، پلی آف برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها