سخنگوی سازمان سنجش اعلام کرد ساعت 24 امشب آخرین مهلت برای ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی است.
کد خبر: ۵۶۴۱۰۲
آخرین مهلت ثبت نام آزمون دوره های کاردانی، امشب

دکتر توکلی افزود: تا صبح یکشنبه 298 هزار داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند و داوطلبان ثبت نام می توانند به پایگاه اینترنتی اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه کنند.

دفترچه راهنما و شرایط شرکت در این آزمون نیز در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org ارائه شده است.

دکتر توکلی افزود: دارندگان گواهینامه پایان تحصیلات هنرستا ن های فنی و حرفه ای و کار و دانش نظام جدید، افراد شاغل به تحصیل این دوره ها که تا پایان شهریور 92 فارغ التحصیل می شوند و دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای دوره چهارساله نظام قدیم می توانند در این آزمون ثبت نام کنند.

آخرین فرصت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد 92 ؛ فردا

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال 1392 ؛ساعت 24 فردا - 30 اردیبهشت- به پایان می رسد.

دکتر حسین توکلی افزود: افراد مجاز به انتخاب رشته باید با مراجعه به  پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش برگه الکترونیکی انتخاب رشته را تکمیل کنند.

وی با بیان اینکه بیش از 362 هزار و 900 داوطلب در این آزمون مجاز به انتخاب رشته شده اند افزود: تا کنون بیش از 232 هزار داوطلب برگه انتخاب رشته خود را تکمیل کرده اند.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عباس مرادی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
۰
۰
لطفا تاریخ بعدی ثبت نام كاردانی را هم اطلاع رسانی فرمائید

نیازمندی ها