ستاره پرتغالی با رئال تمدید نمی کند؛

برخورد دو گانه رونالدو با مسئولان رئال مادرید

در مراسم اهدای جوایز قهرمان و نایب قهرمان اسپانیا؛

رونالدو و مورینیو مدال هایشان را نگرفتند

بعد از اتمام بازی فینال جام حذفی اسپانیا و قهرمانی اتلتیکومادرید و ناکامی رئال در رسیدن به عنوان قهرمانی جام حذفی ، مراسم اهدای جوایز برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۳۶۴۱
رونالدو  و مورینیو مدال هایشان را نگرفتند


جام قهرمانی و مدال طلای جام حذفی اسپانیابه اتلتیکومادریدرسید و مدال نایب قهرمانی به رئالی ها اهدا شد.

کریس رونالدو وژوزه مورینیو تنها اعضای باشگاه رئال بودند که برای دریافت مدال نایب قهرمانی به جایگاه مخصوص نرفتند ولی به جز این دو نفر، تمام اعضای باشگاه مادریدی، از جمله آیتور کارانکا دستیار مورینیو و سایر بازیکنان تیم، مدال هایشان را دریافت کردند.

کریس رونالدو و آقای خاص در جریان این بازی از سوی داور اخراج شده بودند. اخراج مورینیو در نیمه دوم بازی رخ داد و کریس در وقت های اضافه مسابقه اخراج شد.

بعد از اتمام بازی و در زمان اهدای جوایز ،جنجالی ترین چهره های باشگاه مادریدی در این بازی غایب بودند و مدال های نایب قهرمانی شان را دریافت نکردند

درمراسم توزیع مدال های قهرمانی ، دن خوان کارلوس ، پادشاه اسپانیا به همراه همسرش دنیا سوفیا و آنخل ماریا ویار، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا حضور داشتند.

جالب اینجا بود که بلافاصله بعد از اتمام این بازی برخی از هواداران اتلتیکومادرید فریاد می زدند:« مورینیو بمان» و این فریادها از بخش شمالی ورزشگاه برنابئو به گوش می رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
fazel
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
۰
۰
رونالدو خوب است اما اگر اخلاقش را درست كند بهترین بازیكن2014 هم میشود.

نیازمندی ها