ملی‌پوش تنیس روی میز ایران به مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های جهانی صعود کرد

عالمیان: انگیزه، رمز موفقیتم مقابل حریف فرانسوی بود

نوشاد عالمیان، ملی‌پوش تنیس روی میز کشورمان عامل اصلی پیروزی خود در رقابت‌های جهانی فرانسه بر نفر اول کشور میزبان را انگیزه بالا توصیف کرد.
کد خبر: ۵۶۳۵۰۹

عالیمان در مرحله یک‌سی‌و‌دوم نهایی مقابل ماتنت از فرانسه که رنکینگ 27 جهان را در اختیار دارد با نتیجه 4 بر یک صاحب برتری شد و گام به مرحله یک‌شانزدهم نهایی گذاشت. عالمیان که خود رتبه 51 جهان را در اختیار دارد، پس از کسب این پیروزی به ایسنا گفت: رقابت‌ها از سطح کیفی خوبی برخوردار است و بازیکنان با انگیزه‌ای در این رقابت‌ها حضور دارند. اولین بازی باتوجه به این‌که به جدول اصلی صعود کرده بودم و پیش از آن مسابقه‌ای نداشتم کمی برایم سخت بود، اما به هر حال توانستم بازی را جمع کنم و پیروز شوم.

وی افزود: در بازی دوم برای روبه‌رو شدن با حریف فرانسوی تمرین کرده بودم و با آنالیز بازی‌هایش به میدان آمدم. این پینگ‌پنگ باز نفر اول فرانسه است و در زمان بازی هم جو سالن به نفع او بود، اما من با انگیزه بالایی آمده بودم تا پیروز شوم.

حفظ کرسی‌های ایران

اما در حاشیه این رقابت‌ها، انتخابات فدراسیون جهانی نیز برگزار شد و طی آن افشین بدیعی مدیر توسعه فدراسیون جهانی موفق شد با حفظ سمت برای یک دوره چهار ساله به عضویت هیات رئیسه این فدراسیون در آید. شاهرخ شهنازی دیگر عضو با سابقه فدراسیون جهانی نیز به عنوان مشاور فدراسیون در امور آکادمی‌های المپیک انتخاب شد. همچنین محمد زارع‌پور، رئیس فدراسیون تنیس روی میز به عنوان عضو کمیته رسانه انتخاب شد، هوشنگ بزرگ‌زاده هم به عنوان مشاور مخصوص کمیته پیشکسوتان انتخاب شد و لاله سامع به عضویت کمیته علوم و تحقیقات درآمد.

این در حالی بود که آدام شرارا رئیس کانادایی فدراسیون جهانی نیز برای یک دوره چهار ساله دیگر بر صندلی ریاست تکیه زد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها