دولت نرخ بلیت اتوبوس‌ها، مینی‌بوس‌ها و سواری‌های برون‌شهری را 20 درصد و کرایه حمل بار از سوی کامیون‌ها را نیز 25 درصد افزایش داد.
کد خبر: ۵۶۳۴۶۸
نرخ بلیت ترددهای برون‌شهری 20 درصد افزایش یافت

به گزارش مهر، معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: پس از افزایش 20 درصدی نرخ قطار از اول اسفند سال گذشته، نرخ دیگر سفرهای زمینی نیز افزایش پیدا کرد.

شهرام جباری‌زادگان با تاکید بر این که همان‌ها که 20 درصد قیمت بلیت قطار، اتوبوس، مینی‌بوس و سواری برون‌شهری را افزایش می‌دهند برای افزایش کرایه در تهران جنجال به پا می‌کنند، تصریح کرد: مردم این تناقض آشکار را درک نمی‌کنند.

جباری‌زادگان با اشاره به این که چه تفاوتی بین رانندگان برون‌شهری و درون‌شهری وجود دارد که رانندگانی که در خارج شهرها مشغول به کار هستند مورد مهرورزی 20 درصدی قرار می‌گیرند، اما در مقابل رانندگانی که در ترافیک سرسام‌آور تهران مشغول به کار هستند مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند، اضافه کرد: احتمالا تصور می‌کنند رانندگان تهرانی از وضع مالی خوبی برخوردارند.

معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در این سال‌ها نه تنها حقوق قانونی مردم تهران در پرداخت مطالبات حمل و نقل عمومی نادیده گرفته شده، بلکه حق طبیعی رانندگان حمل و نقل عمومی در تهران نیز نادیده گرفته می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها