مدیرکل انتخابات شورای نگهبان در گفت وگو با جام جم آنلاین:

روند انتخابات براساس قانون در حال انجام است

مدیرکل انتخابات شورای نگهبان با حضور در ستاد انتخابات گفت: روند انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری براساس قانون در حال انجام است و هیچ اشکال و موردی در این روند وجود ندارد.
کد خبر: ۵۶۱۲۹۵
روند  انتخابات براساس قانون در حال انجام است

علیرضا نیلچی صبح امروز جمعه در ستاد انتخابات وزارت کشور حضور یافت و از مراحل مختلف ثبت نام نامزدهای انتخابات بازدید به عمل آورد.

وی پس از این بازدید در گفت وگو با خبرنگار جام جم آنلاین روند انجام ثبت نام در انتخابات را مثبت ارزیابی کرد و گفت: روند انتخابات طبق قانون در حال انجام است و پس از ثبت نام هر کاندیدا اطلاعات آنها همزمان از طریق سامانه به شورای نگهبان ارسال می شود.

مدیرکل انتخابات شورای نگهبان تصریح کرد: اعضای شورا پس از دریافت پرونده های داوطلبان انتخابات، کار بررسی صلاحیت آنها را انجام می دهند و جهت طرح در جلسه رسمی شورا، گزارشات را تهیه می کنند.

نیلچی افزود: شورای نگهبان طبق قانون پنج روز فرصت دارد تا در مورد صلاحیت نامزدهای انتخابات اظهارنظر کند و اگر نیاز به تمدید این مهلت بود طبق قانون می تواند پنج روز دیگر فرصت رسیدگی  به صلاحیت داوطلبان را تمدید کند.

وی تاکید کرد: شورای نگهبان هیچ کاری به وابستگی سیاسی افراد ندارد بلکه صرفا براساس سوابق و عملکرد، صلاحیت نامزدها را بررسی خواهد کرد.

یوسف اسدی - خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها