نماینده سابق تبریز و چهره اصلاح طلب امروز با شعار «احیای منشور نوفل لوشاتو» برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.
کد خبر: ۵۵۶۹۴۰
اعلمی با شعار «احیای منشور نوفل لوشاتو»می‌آید

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، اکبر اعلمی نماینده سابق تبریز و یکی از چهره های شاخص اصلاح طلب امروز چهارشنبه در راهروهای مجلس در جمع خبرنگاران با اعلام کاندیداتوری خود گفت: با توجه به اینکه در انتخابات ریاست جمهوری آینده کاندیدای اصلاح طلب واقعی حضور ندارد و برخی از افراد سعی می کنند از افراد جعلی و بدلی اصلاح طلب به عنوان کاندیدا یاد کنند اینجانب به عنوان یک چهره مستقل اصلاح طلب نامزد ریاست جمهوری می‌شوم.

وی با بیان اینکه شعار اینجانب «احیای منشور نوفل لوشاتو» است، افزود: در آینده نزدیک و در موقع ثبت نام با صدور بیانیه ای اهداف محتوای این شعار را توضیح خواهم داد.

نماینده سابق تبریز گفت:هر انقلابی مبتنی بر وعده ها و اهدافی است و مهمترین اهداف و وعده های انقلاب ما نیز در نوفل لوشاتو بیان شده است. که اینجانب در آینده نزدیک در این زمینه صحبت خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سید محمد خاتمی و هاشمی رفسنجانی به عنوان چهره های اصلاح طلب از شما حمایت خواهند کرد، گفت: من نیازی به حمایت این افراد ندارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
۰
۰
یك ماه پیش هم دولت سعادت از تبریز كنار كشید حالا جایش را نوفل لوشاتو گرفته...
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۶
۰
۰
آقا محسن، دولت سعادت شفاف تر بود اما دوران نوفل لوشاتو دیگه گذشته و این اسم در مقامی نیست كه به منشور تبدیل بشه.

نیازمندی ها