معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت :

کمبودی دربازار شکر وجود ندارد

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

توزیع 200 هزار تن شکر و روغن در کشور

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در توسعه بازرگانی داخلی از توزیع محموله 200 هزار تنی شکر و روغن از روز گذشته در سطح صنوف و صنعت، شامل کارخانه ها، واحدهای خرده فروشی و فروشگاه های زنجیره ای بزرگ خبر داد.
کد خبر: ۵۶۰۰۴۱
توزیع 200 هزار تن شکر و روغن در کشور

حسن رامرد با بیان این مطلب، افزود: هم اکنون ذخیره شکر به اندازه کافی وجود دارد و بخشی نیز در داخل کشور تولید می شود.

وی نرخ هر کیلوگرم شکر در محل کارخانه را 1300 تومان اعلام کرد و گفت: در سطح خرده فروشی هر کیلوگرم 1500 تومان تعیین شده و شکر با بسته بندی خاص نیز هر کیلوگرم 1700 تا 1800 تومان پیش بینی شده است.

تخلیه دو محموله بزرگ روغن خام

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین از تخلیه دو محموله بزرگ روغن خام خبر داد و افزود: توزیع این حجم روغن که بیش از 100 هزار تن می باشد، برای کارخانه ها آغاز شده است تا مراحل تصفیه آن انجام شود.

وی اضافه کرد: روغن مورد نیاز مردم به اندازه کافی در سطح شبکه موجود است و عرضه این محصول در سطح کشور نیز تداوم خواهد داشت.

رامرد همچنین با تاکید بر اینکه، هم اکنون بازار اقلام مورد نیاز مردم از آرامش خوبی برخوردار است، تصریح کرد: با توجه به اینکه، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان قیمت جدیدی برای کالاها اعلام نکرده است، بنا بر این قیمت ها متعادل است و افزایش قیمت نداریم.

خرید مرغ تولیدکنندگان توسط شرکت پشتیبانی امور دام

رامرد با بیان اینکه، در زمان حاضر شرکت پشتیبانی امور دام هر کیلوگرم مرغ را از تولید کننده 5400 تومان خریداری می کند، اظهارداشت: این در حالی است که در حال حاضر نرخ مرغ در سطح بازار کمتر از پنج هزار تومان است که کف آن از 4500 تومان شروع می شود.

وی این اقدام وزارت صنعت، معدن و تجارت در خرید گرانتر مرغ را حمایت و پشتیبانی از تولید عنوان کرد و افزود: تولیدات خریداری شده ذخیره می شود و در مواقعی که بازار با کمبود مرغ مواجه شد به بازار عرضه می شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین گفت که هفته گذشته 22 هزار تن مرغ توسط شرکت پشتیبانی دام خریداری شده است.

رامرد در خصوص وضعیت توزیع برنج نیز اظهار کرد: هم اکنون بازار این قلم کالا آرام است و با مشکل خاصی مواجه نیستیم.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها