نجات دختر بچه از زیر آوار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات معجزه‌آسای یک دختربچه 10 ساله از زیرآوار ناشی از یک گودبرداری غیراصولی در جنوب غرب پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۵۵۹۷۹۵
نجات دختر بچه از زیر آوار

سید جلال ملکی در این باره گفت: وقوع یک مورد حادثه ریزش‌آوار در ساعت 13:8 به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه 87 و گروه نجات 6 را به محل حادثه واقع در یافت‌آباد خیابان باقری اعزام کرد.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که در مجاورت یک زمین گودبرداری شده به مساحت تقریبی 200 مترمربع و عمق پنج متر، زمینی واقع شده که بخش شرقی آن ریزش کرده است.

ملکی با بیان اینکه در طبقه همکف این ساختمان سه طبقه یک مغازه قرار داشت، اظهار داشت: بنا به گفته شاهدان یک تن نیز در این محل در زیرآوار محبوس شده بود که آتش‌نشانان اقدامات خود برای نجات وی را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به عملیات دو ساعته آتش‌نشانان برای یافتن فرد محبوس شده و خارج‌کردن وی از زیر آوار، گفت: سرانجام آتش‌نشانان یک دختربچه 10 ساله را زنده از زیرآوار خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
صالحی
Turkey
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
۰
۰
با تشكر ازاین عزیزان
كه خدای روی زمین ونجات دهنده انسانها.هستند دعای خیر برای سلامتی خودشان
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
۰
۰
خوب به فضل خدا این حادثه تلفات جانی نداشت ... اما ما تا كی باید هزینه احداث ساختمان توسط افراد فاقد صلاحیت رو بدیم ؟ چرا نظام مهندسی قدرت اینو نداره تا مجاب كنه افراد متخصص وارد گود بشن ؟ آیا نظام پزشكی اجازه می ده یه نفر تجربی بیاد عمل مغز انجام بده؟ تا كی باید هزینه سود جویی یه مشت از خدا بی خبر كه هیچ چیز از علم ساختمان سازی نمی دونن و فقط سرمایه وارد كار كردنو مردم كوچه و بازار بدن؟تازه این در حالت عادیه خدا به داد برسه وقتی یه زلزله 5 ریشتر به بالا بیاد!!!!

نیازمندی ها