معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

فعالیت 30 هزار مدرسه هوشمند در کشور

معاون وزیر آموزش و پرورش از فعالیت 30 هزار مدرسه هوشمند در کشور خبر داد وگفت: تلاش آموزش و پرورش هوشمند‌سازی همه مدارس در کشور است.
کد خبر: ۵۵۹۴۰۴
فعالیت 30 هزار مدرسه هوشمند در کشور


ابراهیم سحرخیز پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان زنجان اظهار کرد: مجهز کردن مدارس به شیوه‌های نوین از برنامه‌های آموزش و پرروش محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه کلاس درس نباید به شکل گذشته باشد، تصریح کرد: هوشمند‌سازی همه مدارس از برنامه‌های آموزش و پرورش محسوب می‌شود.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تجهیز مدارس افزود: باید تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ارتقای فعالیت‌های آموزش و پرورش مورد توجه قرار گیرد.

سحرخیز تربیت شایسته‌ترین افراد را از وظایف آموزش و پرورش دانست و گفت: ارتقای جایگاه معلمان موجب تربیت انسان‌های کارآمد می‌شود.

وی با بیان اینکه بالا بردن منزلت معلمان نیازمند بازنگری در امور رفاهی و معیشتی معلمان است، اظهار کرد: دریافتی‌های معلمان متناسب با تورم نیست اگر چه طی چند سال گذشته توجه ویژه‌ای به وضعیت معیشتی و حقوقی معلمان از سوی وزیر آموزش و پرورش شده است.

سحرخیز با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته هزار و 700 هنرستان به مجموع هنرستان‌های کشور اضافه شده است، گفت: در حال حاضر 45 درصد دانش‌آموزان دارای مهارت‌های فنی و حرفه‌ای هستند که این میزان تا سال آینده به بیش از 50 درصد افزایش می‌یابد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها