ماموریت منافقین در انتخابات 92

ماموریت اعضای منافقین در اتاق طراحی عملیات دو کشور آمریکا و انگلیس و با حضور نمایندگانی از این گروهک تدوین شده و طی آن منافقین مامور به انجام سلسله اقدامات و فعالیت‌هایی شدند که ثبات ایران را برهم بزند. این گروه همچنین موظف شده که تظاهرات و اعتراض‌هایی را با عناوین مختلف سازماندهی کرده و در نتیجه درگیری‌هایی بین طرفداران این نامزدها در تهران و سایر استان‌ها ایجاد کنند.
کد خبر: ۵۵۷۷۱۸
ماموریت منافقین در انتخابات 92

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت خبری «الوعی نیوز» عربستان با اعلام خبر حمایت عربستان، قطر و امارات از طرح سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس، اعلام کرد که این حمایت به صورت مالی بوده و برای سال 2013 مبلغ 45میلیون دلار می‌باشد.

بر پایه این خبر بخشی از این کمک مالی به سازمان منافقین اختصاص خواهد یافت و این گروهک تروریستی وظیفه دارد که در صورت ایجاد شلوغی در ایران، همانند سال 88 با اقدامات تخریبی و تروریستی فضای کشور را ملتهب کرده و باعث رادیکالیزه شدن اعتراضات و همچنین حرکت اغتشاش به سمت اقدامات مسلحانه و خشونت بار شود.

انتخاب سازمان منافقین برای انجام این ماموریت بعد از حضور افسران اطلاعاتی دستگاه‌های جاسوسی آمریکا، انگلیس و فرانسه در کنفرانس پاریس در 14 فوریه 2012 صورت گرفت.

همچنین سایت «النهرین نت» نیز در گزارشی با اشاره به استفاده دوباره از رمز تقلب در انتخابات 92 همانند انتخابات ریاست جمهوری 88 نوشت: رسانه‌های غربی و فارسی زبان همانند بی‌بی‌سی و صدای آمریکا و همچنین شبکه‌های عربی وابسته به دستگاه اطلاعاتی عربستان و قطر از جمله شبکه‌های العربیه و الجزیره و الشرقیه نیز ماموریت یافتند تا هجمه گسترده رسانه‌ای علیه نظام ایران راه‌اندازی کنند و احساسات منفی به مردم ایران در قبال این انتخابات تزریق کنند.

علت عدم نامزدی خاتمی

محمد خاتمی علت عدم نامزدی خود را رویگردانی مردم از اصلاح طلبان عنوان کرده و گفته است: بعید می دانم بیش از 20 درصد رای داشته باشیم. من در سال 84 در دور اول از معین، در دور دوم از هاشمی و در انتخابات 88 از میرحسین موسوی حمایت کردم اما هیچکدام رای نیاوردند.

به گزارش مشرق،همچنین اطرافیان محمد خاتمی در روزهای اخیر فعال شده اند تا بتوانند با به میدان آوردن برخی علما و مراجع و درخواست آنان از رهبری برای پذیرش محمد خاتمی، مقدمات ورود وی را به انتخابات فراهم آورند.

هندی‌ها و فریب آمریکایی‌ها

هندی‌ها نه تنها در میانه درگیری ایران و آمریکا، نفت ارزان‌بها از ایران می‌خرند و پول آن را پرداخت نمی‌کنند، بلکه به تدریج آمریکایی‌ها را هم وارد بازی خود کرده‌اند تا در کنار ایران، از آمریکا‌ هم سوء‌استفاده‌های مالی خود را داشته باشند.

خط لوله گاز‌ موسوم به «خط لوله صلح» که بنا بود گاز طبیعی ایران را به بازار مصرف پاکستان و هندوستان برساند، ‌هرچند مدت‌ها به دلیل فشارهای آمریکا به تأخیر افتاد،‌ سرانجام با تصمیم پاکستان بر انجام این پروژه حیاتی برای آن کشور، به سمت عملیاتی شدن پیش رفت و پاکستان از میان تحمل فشارهای آمریکا و تأمین گاز از ایران، دومی را برگزید.

به گزارش «تابناک»، اما این پایان کار نبوده و نیست. روز گذشته، یکی از سناتورهای آمریکایی از دولت این کشور خواست برای مقابله با ایجاد این خط لوله و جلوگیری از پیوستن هند به آن، گاز طبیعی در اختیار این کشور گذارد.

بنا بر این گزارش، «تد پویی»، سناتور آمریکایی که در حاشیه بحث کنگره درباره صادرات گاز طبیعی آمریکا سخنرانی می‌کرد، گفت: یکی از مؤلفه‌های امنیت ملی آمریکا این است که به کشورهایی چون هند، ژاپن و کشورهایی اروپایی گاز طبیعی صادر کنیم تا این کشور‌ها به گاز ایران و روسیه وابستگی نداشته باشند، به ویژه اینکه هند شاید به دلیل نیاز به گاز طبیعی ایران به خط لوله گاز ایران و پاکستان بپیوندد.

 رویترز‌:القاعده ارتباطی با ایران ندارد

تحلیلگر رویترز در مقاله ای با اذعان به عدم ارتباط مظنونین ارتباط با القاعده با کشورمان خاطر نشان می سازد که میان تفکر شیعی ایرانیان و تفکر افراطی گروه تروریستی القاعده هیچ گونه سنخیتی وجود ندارد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  رویترز، "میرا مک دانلد" با اذعان به احمقانه بودن نسبت دادن عناصر بازداشت شده مظنون به ارتباط با القاعده و حضور آنان در ایران می نویسد " "ایمن الظواهری" رهبر گروه القاعده اخیرا در پیام صوتی ای که منتشر کرده است سخنان ضد ایرانی بسیاری را مطرح کرد.

وی در سخنرانی خود از مخالفین دولت اسد (تروریست های سوری) حمایت کرد. با این وجود پلیس کانادا اخیرا افرادی را بازداشت کرده است که مظنون با ارتباط با القاعده هستند و در ادامه ادعا کرده که آنان پیش تر در ایران بوده اند."

نویسنده با اذعان به تضاد تفکر شیعی با تفکر افراطی القاعده می افزاید "ایرانیان مسلمان شیعه هستند و تفکر آنان در تضاد آشکار با افکار شبه نظامیان سنی القاعده قرار دارد."

نامزدی برای سهم‌خواهی

یک فعال اصلاح طلب با اشاره به تعدد نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: نمی‌توان این امر را نشانه‌ای از افزایش اختلافات در این جناح سیاسی ارزیابی کرد.

عباس عبدی در گفت‌و‌گو با ایلنا گفت: اینکه بعضی از افراد در تحلیل‌های سیاسیشان می‌گویند تعدد کاندیدا‌ها نشانه‌ای از افزایش اختلافات در جناح اصولگراست، باید بگوییم تحلیلی ساده و سطحی است.

وی اظهار داشت: اگر در میان اصولگرایان اختلافات بسیاری وجود داشت، با توجه به تنوعی که در این جبهه شاهد هستیم باید می‌دیدیم که هر طیف از این جناح، فردی را به عنوان کاندیدا معرفی می‌کرد و تعدد کاندیدا بیشتر از این بود.

این فعال اصلاح طلب در پاسخ به اینکه دلیل افزایش کاندیداها چیست، ابراز داشت: دلیل این امر را می‌توان در دو چیز ارزیابی کرد؛ یک دلیل آن در این است که افراد با حضور در انتخابات می‌توانند در دولت آینده و جناحشان به جایگاهی دست یابند و سهمی را از آن خود کنند و از دیگر سو، این امر می‌تواند در شکستن رای دیگر کاندیدا‌ها اثر داشته باشد و این امر موجب می‌شود که پیروز نهایی رای قاطعی نداشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
عباس
Netherlands
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
۰
۰
منافقین سابقه نوكری انواع دولتها و كشورها را دارند ، آنان هیچ غلطی نمی توانند انجام دهند ، همانطور كه اوایل انقلاب اسلامی نتوانستند غلطی كنند ، امروز به هیچ عنوان نمی توانند ، عربستان و قطر هم كه ۲ كشور مرتجع خاورمیانه است ، هیچ جایگاهی در منطقه و دنیا ندارد و هیچ الگوی سیاسی ، فرهنگی ، اقتصادی ، اجتماعی ندارد ، امریكا و انگلیس هم كه نماد امپریالیسم و استعمار پیر هستند و باید یك فكری برای خود كنند كه مردم دنیا بیدار شدند و دیگر اجازه غارت و چپاول ثروت های ملی شان را به كسی نمیدهد ، فرانسه هم كه دنباله رو امریكا است و طناب پوسیده امریكا را گرفته كه با پاره شدن طناب پوسیده امریكا خود را به داخل سیاه چاله خواهد دید .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
۰
۰
سلام.هرجای دنیا اگرشخصی برعلیه امنیت ملی یك كشور اقدام كند دودمان اورا بر باد میدهند اما در طی این چند وقت گذشته دوستان آقای خاتمی و خودشان طوری حرف میزنند و موضع میگیرند انگارایشان هیچ كار خلافی نكرده اند و ازدست اندركاران فتنه 88 نبوده اندو.... و حالا ایشان هستند كه نمیخواهند در انتخابات حضور داشته باشند و هیچ ایراد دیگری هم درزمینه حضور آنها در انتخابات وجود ندارد.!!!!!!!!!!!!

نیازمندی ها