تحریم ها کاغذ پاره نیست

عضو ائتلاف پیشرفت در خصوص تحریم های غرب علیه ایران گفت: سخنان جنجالی ولی کم فایده و رفتارهای شعاری و نمایشی به ما ضربه زد و موضع برحق ما را تضعیف کرد.موضع قانونی ما تنها از طریق یک دیپلماسی هوشمند و عقلانی قابل تحقق است.
کد خبر: ۵۵۶۷۱۳
تحریم ها کاغذ پاره نیست

محمد باقر قالیباف در گفتگوبا خبرگزاری تسنیم افزود:زمانی می گفتند تحریم ها کاغذ پاره اند و اکنون می گویند فلج کننده اند و عامل همه مشکلات اند.این عدم عقلانیت از کجا نشات می گیرند.نگاه عقلانی می گوید که تحریم ها نه کاغذ پاره اند و نه رفع آنها حلال همه مشکلات.

وی تاکید کرد:راه ما نه وادادگی به اسم عقلانیت و واقع بینی و نه ماجراجویی و شعارزدگی به اسم آرمان گرایی است.

تردید خاتمی وبلاتکلیفی اصلاح‌طلبان

وضعیت اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست‌جمهوری آتی هنوز مشخص نیست. گروه‌ها و احزاب سیاسی و کاندیداهای احتمالی، همگی در انتظار این هستند که تصمیم سیدمحمد خاتمی برای حضور یا عدم حضور در انتخابات گرفته شود. مساله‌ای که طی هفته‌های گذشته تبدیل به مشغولیت اصلی بسیاری از فعالان سیاسی و حامیان جناح‌ اصلاح‌طلب در ایران شده است.

سایت روز آنلاین نوشت: در این میان اخبار غیررسمی منتشر شده حکایت از آن دارد که سیدمحمد خاتمی شخصا تمایلی برای حضور در انتخابات ندارد. وضعیتی که البته ممکن است در نتیجه مشورت و سخنان اطرافیان وی، تغییر پیدا کند.

لجبازی کمر احمدی‌نژاد را شکست

حجت‌الاسلام شجونی در گفت‌وگو با تسنیم گفت: یکی از نقاط منفی این است که متاسفانه لجبازی کمر رئیس‌جمهور را شکست. ما هم آدمی نیستیم که بخواهیم به ایشان توهین کنیم. خود من شخصاً 10 استان کشور رفتم تا برای احمدی‌نژاد تبلیغ کنم. تبلیغ من برای این بود که ایشان آرمان‌‌ها  و اهداف خوبی داشت .

وی در مورد ویژگی‌های مثبت و نقطه قوت دولت نهم نیز اظهار داشت: در تبیین ویژگی‌های دولت آقای احمدی‌نژاد اولین ویژگی را می‌توان پُر‌کاری دولت دانست. این دولت به همراه کابینه به تمام نقاط محروم کشور و روستاها سفر کرده است. در این سفرها مصوباتی داشته و با ساخت جاده، تونل و سایر امکانات، مناطق محروم را از وضعیت سابق بیرون آورده است.

شجونی یاد آورشد:جشن اخیر در استادیوم آزادی از دیگر نقاط منفی دولت است؛  حیف است که آقای احمدی‌نژاد در آخرین هفته‌های دولت بیاید و چنین مهمانی چند ده هزار نفری برگزار کند که به قول آقای باهنر 50 میلیارد تومان از بودجه این مملکت خرج کند. مردم این خرج و  مخارج را قبول ندارند و راضی نیستند.

وی افزود: مگر آقای مشایی کیست که در زیر آسمان ایران آتش به پا کرده است. نه مراجع و نه جامعه روحانیت و هیچ‌کس از او راضی نیست. معلوم نیست که این شخص هانری کورمن یا پروفسور است که خط قرمز آقای رئیس‌جمهور شده است. هر جای دنیا هم که می‌رود، این فرد را با خود می‌برد و نشان می‌دهد.

 سرمقاله شریعتمدای علیه احمدی نژاد و مشایی

حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان در سرمقاله امروز این روزنامه با عنوان " پایان بزرگراه با احتیاط برانید ! " خطاب به احمدی نژاد نوشت: آقای رئیس جمهور در ماه های آخر مسئولیت خود دستاوردهایتان را ضایع نکنید!

در این یادداشت آمده است: اگرچه آقای رئیس جمهور اعلام کرده است که برای سرعت بخشیدن به پروژه های نیمه تمام و در ادامه خدمت رسانی به مردم، عازم سفرهای استانی شده است ولی آنچه در جریان سفرهای اخیر پررنگ تر از افتتاح این طرح و آن پروژه به چشم می خورد، هزینه کلان و نجومی از بیت المال برای تبلیغ انتخاباتی به نفع نامزد احتمالی حلقه انحرافی و در همان حال، تنش آفرینی و حاشیه سازی با حمله به دشمنان فرضی است و باز هم مثل همیشه، بی آن که برای اثبات ادعاهای خود هیچ سندی ارائه کند و یا از افراد و جریاناتی که مدعی است در مسیر خدمت رسانی ایشان سنگ اندازی می کنند، کمترین نام و نشان و مشخصاتی بر زبان آورد.

کیهان می نویسد: مگر همین جناب مشایی با متهم اول فساد کلان و ۳ هزار میلیارد تومانی بانکی دو ملاقات خصوصی در هتل لاله تهران نداشته است؟ چرا موضوع آن ملاقات ها را که با ذکر سند در دادگاه مطرح شده است فاش نمی کنید؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
۰
۰
خدا ختم به خیر كنه
عینی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
۰
۰
فاش كردنی باشد همگی رسوا هستند فعلا خدای متعال فرصت به همه شان فرصت داده باشد تا خون شهدا و آه مردم دامان اینها را بگیرد.

نیازمندی ها