بروز نقص فنی در اتوبوس مدرسه دانش‌آموزان در خیابان ولنجک، باعث برخورد اتوبوس با سه دستگاه خودروی سواری و تیر چراغ برق شد.
کد خبر: ۵۵۷۱۴۲

به گزارش پایگاه خبری آتش‌نشانی، در پی وقوع این حادثه و تماس شهروندان با سامانه 125، آتش‌نشانان ایستگاه 64 ساعت 9 و 34 دقیقه دیروز رهسپار محل حادثه در خیابان ولنجک، نبش خیابان بیستم شدند.

محمدعلی گودرزی، رئیس ایستگاه 64 در این باره گفت: راننده اتوبوس قدیمی که به عنوان سرویس 35 دانش‌آموز دختر مقطع دبستان مورد استفاده قرار می‌گرفت، هنگام حرکت به سمت ایستگاه تله‌کابین توچال در خیابان ولنجک به علت نامعلومی کنترل خودرو را از دست داده و اتوبوس به سمت عقب حرکت می‌کند.

وی ادامه داد: در این هنگام اتوبوس با سه دستگاه خودروی سواری برخورد می‌کند و راننده با چرخاندن اتوبوس به سمت مخالف، با تیر چراغ و سرانجام به یک دیوار برخورد کرده و متوقف می‌شود.

گودرزی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان با توجه به برخورد شدید اتوبوس با تیر چراغ برق و چراغ راهنمایی و رانندگی و ایجاد ترافیک شدید در این مسیر، تا رسیدن عوامل اداره برق و شهرداری منطقه و راهنمایی و رانندگی، محل را ایمن‌سازی کرده و اتوبوس را به مکان امن انتقال دادند.

خوشبختانه در این حادثه به هیچ‌یک از دانش‌آموزان آسیبی نرسید.

مرگ تلخ دختربچه 5 ساله در آتش

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی خانه‌ای در محله گرگان و مرگ دختر پنج ساله ای در این حادثه خبر داد.جلال ملکی در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: ساعت14 دیروز وقوع آتش‌سوزی در خانه‌ای در خیابان گرگان، خیابان اقبالی به آتش‌نشانی اعلام شد که بلافاصله ماموران ایستگاه 93 به محل اعزام شدند. با حضور ماموران مشخص شد آتش‌سوزی در طبقه سوم یک ساختمان سه طبقه رخ داده است.

وی ادامه داد: ماموران با استفاده از تجهیزات تنفسی وارد ساختمان شده و اقدام به خاموش کردن اتاق شعله‌ور در ساختمان کردند. همزمان با اطفای حریق آتش‌نشانان با جسد دختر بچه پنج ساله‌ای روبه‌رو شدند که براثر آتش‌سوزی و استنشاق دود جانش را از دست داده است.

به گفته مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی تهران، مادر خانواده هنگام آتش‌سوزی خواب بوده که با مشاهده دود از خانه خارج شده و موضوع را به آتش‌نشانی اطلاع داده است. این خانه دو هفته پیش نیز دچار آتش‌سوزی شده بود.

ملکی در پایان افزود: علت حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها