منچستریونایتد در فاصله چهار هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر قهرمانی زودهنگام خود را در این مسابقه‌ها جشن گرفت. این قهرمانی با پیروزی 3 بر صفر قرمزها مقابل آستون ویلا به دست آمد؛ آن​هم در شبی که روبین فان‌پرسی زننده هر سه گل بود.
کد خبر: ۵۵۶۸۷۴

با این برد تیم منچستریونایتد 84 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر 16 امتیاز از نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش منچسترسیتی پیشی گرفت. این سیزدهمین قهرمانی یونایتدها با فرگوسن بود. آنها با ثبت بیستمین قهرمانی خود در لیگ برتر از لیورپول پیشی گرفتند و به تنهایی رکورد دار قهرمانی در لیگ برتر جزیره شدند.سر الکس فرگوسن پس از قهرمانی زودهنگام تیمش گفت: این موفقیت به این دلیل برای ما به دست آمد که بازیکنان در طول فصل به شکل بسیار تحسین برانگیزی روی همه دیدارها تمرکز داشتند. وقتی تیم قهرمان می‌شود یعنی این‌که بازیکنان بیش از اندازه خوب کار کرده‌اند، اما من می‌خواهم باز هم از آنها تعریف کنم. آنها بیش از اندازه روی هدفی که داشتند تمرکز کردند و بابت آنچه که فصل گذشته اتفاق افتاد، ذهن خود را درگیر نکردند. سرمربی شیاطین سرخ افزود: پافشاری منچستریونایتد برای تصاحب جام‌های قهرمانی در 20 سال گذشته غیرقابل باور است و هیچ تیمی همانند ما وجود نداشته و نخواهد داشت. مانند منچستر دیگر تیمی نمی‌آید.

فرگوسن در واکنش به اظهار نظر اخیر سرمربی منچسترسیتی که گفته بود یونایتد و سیتی قدرتی برابر دارند، گفت: اما حالا دیگر باید متوجه شده باشد که یک فرق اساسی بین منچستریونایتد و منچسترسیتی وجود دارد. ما تیم بسیار بهتری از آنها هستیم و تعجب می‌کنم که چطور او هنوز به این نتیجه نرسیده است. او همچنین عنوان کرد هیچ بازیکنی در مدت زمان حضور او در این تیم به اندازه رابین فان پرسی در رساندن منچستریونایتد به عنوان قهرمانی نقش بزرگی ایفا نکرده است. این مهاجم هلندی با هت تریک خود مقابل آستون ویلا 24 گله شد و بالاتر از سوآرز 23 گله به صدر جدول گلزنان لیگ برتر صعود کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها