سردار شریف:

سپاه از هیچ فرد و گروهی در انتخابات حمایت نمی‌کند

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،با تاکید بر کمک به تامین امنیت حداکثری برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند تصریح کرد: سپاه از گذشته هرگز به تعیین مصادیق ورود نکرده است و در این انتخابات نیز به هیچ وجه از فرد و یا جناحی حمایت و جانبداری نخواهد کرد.
کد خبر: ۵۵۶۶۷۶
سپاه از هیچ فرد و گروهی در انتخابات حمایت نمی‌کند

سردار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه سپاه وظیفه پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی را در تمام عرصه ها بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: وقوع جنگ تحمیلی، وجهه نظامی سپاه را بیشتر نشان داد و سپاه توانست با اتکا به نیروی توده مردم در طول 8 سال دفاع مقدس، وجه نظامی خود را بیشتر در نزد افکار عمومی نمایان سازد.

وی افزود: سپاه پس از پایان جنگ تحمیلی عراق، راهبرد افزایش قدرت بازدارندگی را برای مقابله با تهاجمات احتمالی دشمن و در راستای بیمه کردن نظام در پیش گرفت به طوری که اذعان کارشناسان دفاعی و نظامی جهان بر این مسئله، بخوبی نمایانگر قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران است.

سردار شریف در تشریح اقدامات غیرنظامی و خصمانه دشمنان انقلاب اسلامی علیه ملت ایران، گفت: قدرت بازدارندگی ایران اسلامی در عرصه نظامی، موجب شده است تا دشمن در ابعاد سیاسی، فرهنگی و اقتصادی وارد نبردی همه جانبه علیه اراده ملت شود.

وی ادامه داد: در همین راستا، سپاه پاسداران نیز متناسب با هر تهدیدی علیه انقلاب اسلامی، سازوکارهایی را تعیین می‌کند تا اهداف دشمنان انقلاب اسلامی را با شکست و ناکامی مواجه سازد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در تشریح مجموعه اقدامات سپاه در عرصه سازندگی کشور نیز اظهار داشت: سپاه در اولین روزهای پس از پایان جنگ با آغاز مرحله سازندگی در کشور، به دنبال مشارکت و نقش‌پذیری در احیای زیرساخت‌های عمرانی و آبادانی کشور برآمد و بر اساس فرمان و موافقت فرمانده معظم کل قوا به صحنه بازسازی و سازندگی وارد شد.

وی افزود: امروز همه مدیران و کارشناسان اذعان دارند که سپاه توانسته با حضور خود در عرصه سازندگی کشور، به الگوئی بومی در انجام پروژه های عمرانی دارای ریسک بالا با هزینه کمتر و دقت بیشتر نسبت به پیمانکاران خارجی تبدیل شود.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در بخش دیگری از این گفتگو با بیان اینکه بصیرت سیاسی در سپاه و بسیج یک واقعیت غیرقابل انکار است، اظهار داشت: پاسداران با چشمان باز و با رصد کامل تحرکات دشمن، آماده  دفاع همه جانبه در حراست از انقلاب و دستاوردهای آن هستند.

وی  با اشاره به برخی هجمه‌های سیاسی علیه فعالیت های سپاه افزود: این هجمه‌ها و دشمنی‌ها علیه سپاه، مانع حضور هوشمندانه نه تنها پاسداران بلکه ملت ایران در عرصه های سیاسی و اجتماعی نخواهد شد چراکه حضور میدانی و در صحنه، همچون حماسه‌های 9 دی و 22 بهمن می‌تواند منجر به افزایش قدرت بازدارندگی نظام شود و دشمنان را از پیگیری طرح های خصمانه خود برعلیه ملت منصرف کرده و نمایانگر عزم و اراده مردم در پاسداری از انقلاب اسلامی شود.

سردار شریف با اشاره به شعار سال 92 مبنی بر «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» ادامه داد: سپاه با آگاهی بخشی و بصیرت افزایی و افشای سناریوهای عملیات روانی دشمن در سال 92 سعی خواهد کرد زمینه‌ساز خلق حماسه بزرگ دیگری توسط ملت ایران اسلامی شود.

سخنگوی سپاه ، انتخابات آینده را عرصه خلق حماسه سیاسی و نمایش هوشمندی و درک بالای ملت ایران از وضعیت و موقعیت انقلاب و نظام اسلامی در حوزه داخلی و بین المللی توصیف کرد و با تاکید بر کمک به تامین امنیت حداکثری برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند تصریح کرد: سپاه از گذشته هرگز به تعیین مصادیق ورود نکرده است و در این انتخابات نیز به هیچ وجه از فرد و یا جناحی حمایت و جانبداری نخواهد کرد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها