زوج مواد فروش به دام افتادند

با عملیات ماموران کلانتری 108 نواب زوج جوانی که اقدام به فروش انواع مواد افیونی در منطقه هاشمی تهران می کردند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۶۱۶۱۴
زوج مواد فروش به دام افتادند

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ اصغر عرب عامری رئیس کلانتری 108 نواب گفت:اواخر فروردین ماه و در پی وصول گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت علنی مواد فروشان در محدوده خیابان هاشمی تهران پرونده ای در این کلانتری تشکیل و در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود:ماموران پس از زیر نظر گرفتن محدوده خیابان های هاشمی مرد و زن جوانی به نام های «سامان» و «مریم» را در حال فروش مواد مخدر دستگیر کردند که بعدا در بازجویی ها مشخص شد که این دونفر زن و شوهر هستند.

این مقام مسئول در پلیس پایتخت اضافه کرد:متهمان پس از دستگیری بلافاصله به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های پلیسی قرار گرفتند که در خلال بازجویی های فنی مشخص شد که شگرد این مواد فروشان در نوع خود جدید و منحصر به فرد بوده بدین صورت که آنان از موبایل به عنوان ابزار کمکی و ارتباطی با مصرف کنندگان استفاده می کردند.

در ادامه تحقیقات پلیسی ماموران دریافتند پس از اینکه مصرف کنندگان با موبایل مرد مواد فروش تماس گرفته و درخواست مواد می کردند،زوج برای دریافت پول زن خود را به محل قرار فرستاده و پس از اینکه پول توسط زن دریافت می شد. خریدار، جنس خود را دقایقی بعد در مکانی دیگر از مرد مواد فروش تحویل می گرفت که بنا به گفته متهمان در این روش احتمال گیر افتادن آنان ار سوی پلیس کمتر بود.

رئیس کلانتری 108 نواب خاطرنشان کرد:پس از تکمیل پرونده توسط این کلانتری پرونده به دادسرا ارسال شد که بنا به دستور دستگاه قضایی جهت تحقیقات بیشتر، متهمان در اختیار ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها