فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد:

انهدام باند جاعلان حساب‌های بانکی در کرج

سرگرد رسول بهرامی از تلاش ماموران کلانتری 142 کن، در دستگیری یک جاعل چک های جعلی خبر داد و گفت: این متهم با هشت فقره چک جعلی هنگام نقد کردن آن در بانک بازداشت شد.
کد خبر: ۵۵۴۵۲۴
دستگیری جاعل چک های تقلبی

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از  پایگاه پلیس، رئیس کلانتری 142 کن گفت: چندی پیش در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر اینکه تعدادی چک های تقلبی و جعلی دریافت کرده اند، ماموران انتظامی این کلانتری اقدامات خود را برای شناسایی و بازداشت متهمان پرونده آغاز کرده و تیم های عملیاتی این یگان محل های مشکوک را تحت نظر قرار داده و افراد مظنون را مورد پیگرد قرار دادند.

وی افزود: این اقدامات ادامه یافت تا اینکه یکی از متصدیان بانکی در این محدوده متوجه شد که یکی از مشتریانش اقدام به ارایه چکی جعلی به وی کرده تا آن را نقد کند، بلافاصله موضوع از سوی رییس بانک به ماموران اعلام شده و تیمی از ماموران به محل اعزام شدند که در نتیجه این فرد به اتهام ارایه چک جعلی و تقلبی بازداشت شده و به کلانتری منتقل شد.

رئیس کلانتری 142 کن اضافه کرد: این متهم که «عابد» نام داشت در بازجویی های انجام شده هرگونه اتهامی را رد کرده و اعلام داشت که چک مذکور را از یکی از مشتریانش دریافت کرده است اما زمانی که وسایلش مورد بازرسی قرار گرفت ماموران هفت فقره چک جعلی دیگر که جمعا هشت فقره چک می شد، کشف کردند که این امر متهم مذکور را مجبور به اعتراف کرده و به جرایم خود اقرار کرد.

سرگرد بهرامی اظهارداشت: بنابر هماهنگی های انجام شده با مقام قضایی منزل این متهم نیز تحت بازرسی قرار گرفت که طی آن تجهیزات و لوازم جعل اسکناس و چک کشف شد که به همراه پرونده متهم به دادسرا منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
كیمیا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
۰
۰
البته با این وضع گرانی كمرشكن توی كشورمون، باید منتظر چنین اعمالی باشیم....از قدیم گفتن: شكم گرسنه دین و ایمان نداره!!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها