همه اعضای تیم باید تمرکزشان به فینال جام حذفی باشد

رویانیان: قاضی ، تصمیم به ترک ورزشگاه گرفته است

تازه دارم با فوتبال آشنا می شوم!

رویانیان: با پررویی به اینجا رسیده ام

باشگاه پرسپولیس اول راه است و هنوز قدم‌های زیادی باید بردارد. واقعا با چیزی که باید باشیم خیلی فاصله داریم. خدا می‌داند که اصلا احساس موفقیت نمی‌کنم. انگار تازه به اول جاده رسیده‌ام.
کد خبر: ۵۵۶۲۹۰
رویانیان: با پررویی به اینجا رسیده ام

محمد رویانیان در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران به این نکته اشاره کرد که با پررویی به اینجا رسیده است!سئوال ایسنا و جواب مدیرعامل پرسپولیس را بخوانید:

نزدیک به دو فصل است که مدیریت پرسپولیس را در دست دارید. چه نمره‌ای به عملکرد خودتان می‌دهید؟

واقعیت این است که خیلی سختی کشیدم. پی دشواری‌ها و زیر سوال رفتن ها را به تن خود مالیدم. زمانی که به پرسپولیس آمدم همه گفتند که فوتبال ایران نتیجه گرا است و کسی به غیر از نتیجه به چیزی فکر می‌کند. اما من با پررویی فشارها را تحمل کردم و دنبال کارهای ریشه‌ای هستم. البته باید این را بگویم که هنوز هیچ‌کاری نکرده‌ایم. هنوز اول راه هستیم. معتقدم که تازه دارم با فوتبال آشنا می‌شوم. باشگاه پرسپولیس اول راه است و هنوز قدم‌های زیادی باید بردارد. واقعا با چیزی که باید باشیم خیلی فاصله داریم. خدا می‌داند که اصلا احساس موفقیت نمی‌کنم. انگار تازه به اول جاده رسیده‌ام. هواداران هم بدانند که ما تازه اول راه هستیم. کسی که 10 – 20 سال فعالیت می‌کند و این طرف و آن طرف می‌رود اما به مقصد نمی‌رسد، راه را پیدا نکرده است. اما ما راه را پیدا کرده‌ایم و تازه در ابتدای این راه هستیم تا به یک باشگاه حرفه‌ای تبدیل شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها