پایان ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراها

مهلت ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در حالی دیروز به پایان رسید که آخرین روز ثبت‌نام با ازدحام داوطلبان همراه بود.
کد خبر: ۵۵۶۱۸۳

از معروف‌ترین چهره‌هایی که دیروز برای حضور در انتخابات شورای شهر تهران، ثبت‌نام کرد، عبدالرضا شیخ‌الاسلامی، وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود.

وی در فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران گفت: برای نامزدی در انتخابات شوراها از سمت معاونت رئیس‌جمهور در امور اجتماعی استعفا دادم و آقای احمدی‌نژاد هم پذیرفت.

به گزارش فارس، احمد مسجدجامعی عضو فعلی شورای شهر تهران، اسکندری وزیر دولت نهم، ذبیحی قائم مقام وزیر نیرو، حسن غفوری‌فرد عضو حزب موتلفه اسلامی، قاسم روانبخش عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، محمد علی‌آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و پروین احمدی‌نژاد از جمله کسانی بودند که دیروز با حضور در فرمانداری تهران ثبت‌نام کردند. همچنین صدیقه حکمت، همسر شهید بابایی و جمعی از فرزندان شهید با حضور در فرمانداری تهران برای انتخابات شورای شهر چهارم ثبت‌نام کردند.

سمیه بروجردی دختر شهید بروجردی، محمدمهدی تندگویان فرزند شهید تندگویان، علی کشوری فرزند احمد کشوری و سیدمحمد طباطبایی‌نژاد فرزند شهید آیت‌الله طباطبایی‌نژاد از شهدای حزب جمهوری از جمله این ثبت‌نام‌کنندگان هستند. پرویز سروری، نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی نیز از دیگر ثبت‌نام کنندگان بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها