پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته ترمی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی سال 1392 از روز شنبه هفتم اردیبهشت آغاز و تا 14 اردیبهشت ادامه دارد.
کد خبر: ۵۵۵۶۵۶
ثبت نام دوره های کاردانی ترمی علمی کاربردی از 7 اردیبهشت

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، معاون سنجش، خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی با اعلام این خبر، افزود: پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته ترمی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی در 243 رشته، 4719 کد رشته محل  در سراسر کشور با ظرفیت بیش از 177000 نفر انجام می پذیرد.

وی اضافه کرد: متقاضیان می بایست در تاریخ فوق الذکر و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است) و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای ترمی نظام آموزش مهارتی سال 1392 اقدام کنند.

علی صدر اظهارداشت: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام در این دوره ها به صورت اینترنتی می باشد، داوطلبان لازم است به وسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت آنها فعال می باشد، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ صد و شش هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
امیر
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۶
۰
۰
سلام آیا رشته كارشناسی ریاضیات كاربردی میتواند كارشناسی ناپیوسته ایمنی ثبت نام كند؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها