برای ساخت گردنبدهای پارچه‌ای فقط به چند تکه پارچه، چند مهره رنگی و قیچی نیاز دارید.
کد خبر: ۵۵۳۱۳۲

پارچه یا پارچه‌هایی را که انتخاب کرده‌اید به شکل نوارهای باریک ببرید، توجه داشته باشید که طول این نوارها بلندی گردنبندتان را مشخص می‌کند. پس هر اندازه که دوست دارید گردنبندتان بلندتر باشد نوارها را هم بلندتر ببرید. می‌توانید نوارها را در اندازههای مختلف ببرید. مثلا هر نوار را ۲ تا ۵ سانتی متر کوتاه‌تر از نوار قبلی ببرید.

نوارهای آماده شده را بردارید و با سلیقه خودتان مهره‌ها را وارد نوارهای پارچه‌ای کنید. بین هر چند تا مهره کمی فاصله بگذارید تا پارچه هم مشخص باشد.

وقتی داخل همه نوارها مهره گذاشتید انتهای نوارها را از ابتدا و انتهای‌شان کنار هم قرار دهید. می‌توانید با یک نوار پارچه‌ای دیگر این نوارها را به هم گره بزنید. همینطور می‌توانید ابتدا و انتهای نوارها را در یک نقطه به هم بدوزید و بعد از قفل‌های گردنبد استفاده کنید. این قفل‌ها در همه خرازی‌ها پیدا می‌شوند و قیمت‌شان هم ارزان است.

خب کارتان تمام شد. می‌توانید گردنبد زیبایی که ساختید را گردن‌تان بیندازید و لذت ببرید. این گردنبند را می‌توانید با یک پارچه یا با استفاده از چند پارچه مختلف درست کنید. همینطور می‌توانید از پارچه‌های طرح‌دار استفاده کنید. اگر پارچه‌تان طرح دار باشد استفاده از مهره‌های شفاف و بی رنگ احتمالا کارتان را قشنگ‌تر خواهد کرد.

>> رنگی رنگی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها