کشف نیم تن مواد مخدر در تهران

رییس پلیس تهران بزرگ از دستگیری 700خرده فروش؛ معتاد و قاچاقچی مواد مخدر در پایتخت خبر داد و گفت:در این عملیات نیم تن انواع مواد مخدر نیز کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۵۵۱۲۵۸
کشف نیم تن مواد مخدر در تهران

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سردار حسین ساجدی نیا با اشاره به اینکه از ابتدای سال 92 طرح دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهر تهران طی چند مرحله به اجرا درآمده است، گفت: این طرح بنابر درخواست شهروندان و در راستای اجرای طرح امنیت محله محور صورت گرفته است که طی آن نیم تن انواع مواد مخدر از متهمان کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح مذکور در مناطق جنوب؛ غرب؛ شرق و شمال تهران به اجرا در آمده است افزود:در این عملیات ها که با همکاری مشترک پلیس های تخصصی چون پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس پیشگیری تهران بزرگ صورت گرفته است 700 نفر از قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر شناسایی و بازداشت شده اند.

سردار ساجدی نیا تصریح کرد:در این طرح همچنین بیش از 500 نفر معتاد تابلو و بی خانمان جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری شدند.

رییس پلیس تهران بزرگ اظهارداشت: این طرح در روزهای آتی نیز در قالب طرح امنیت محله محور ادامه دارد و شهروندان می توانند از طریق پل ارتباطی مرکز فوریت های پلیسی 110 با پلیس در ارتباط باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها