در 10 ماهه سال 91

ورود 3میلیون و 800 هزار گردشگر خارجی به ایران

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در 10 ماهه سال گذشته بیش از سه میلیون و 800 هزار گردشگر خارجی وارد ایران شدند.
کد خبر: ۵۵۱۰۸۳
ورود 3میلیون و 800 هزار گردشگر خارجی به ایران

جمهوری اسلامی ایران، ورود 7.5 میلیون گردشگر خارجی را در سال 1391 هدف گذاری کرده بود.

محمد شریف ملک زاده امروز پنجشنبه با اعلام آخرین آمار از ورود گردشگران خارجی به ایران اظهار داشت: ورود بیش از سه میلیون 800 هزار گردشگر ظرف 10 ماه نشان می دهد که رشد خوبی را در مقایسه با گذشته داشته ایم.

وی تاکید کرد: امسال گردشگری داخلی رونق بیشتری نسبت به سال های گذشته پیدا کرد که این موفقیت تنها به دلیل افزایش نرخ ارز نبوده بلکه به دلیل برنامه ریزی های ویژه سازمان میراث فرهنگی در طول سال و اجرای طرح های گردشگری با علایق ویژه در 31 استان کشور بوده است.

معاون رییس جمهوری با بیان اینکه اکنون گردشگری داخلی جای خود را میان مردم پیدا کرده است، افزود: وقتی مردم با حوزه تمدن ایران اسلامی بیشتر آشنا شوند، گردشگری داخلی نیز روز به روز رشد خواهد کرد.

ملک زاده اظهارداشت: از طریق همکاری و تعامل با بخش خصوصی و تخصصی شدن گردشگری در حوزه های مختلف مانند اکوتوریسم، گردشگری سلامت، گردشگری زیارتی و گردشگری علمی، می توان حوزه گردشگری کشور را توسعه و گسترش داد.

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از برگزاری جشن تقدیر از اعضای ستاد تسهیلات سفرهای کشور با حضور 100 هزار نفر در استادیوم آزادی تهران در 26 فروردین ماه سال جاری خبر داد.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها