سارا خوئینی‌ها بازیگر "کلاه پهلوی" تولد خود را در اولین روز بهار جشن گرفت.
کد خبر: ۵۵۰۷۵۷
جشن تولد عالیه "کلاه پهلوی" در اولین روز بهار

به گزارش باشگاه خبرنگاران، "سارا خوئینی‌ها" بازیگر توانمند عرصه هنر در اولین روز بهار سال در تهران به دنیا آمده است و به همراه یک خواهر و سه برادر سومین فرزند خانواده محسوب می‌شود.
وی بازیگری را برای اولین بار در سال 69 با بازی در فیلم تلویزیونی "صبحگاه خونین" ساخته "فرامرز باصری" تجربه کرد که با "چنگیز وثوقی" همبازی بود و در سال 70 با ایفای نقش "منصوره" در فیلم سینمایی "گلها و گلوله‌ها" به کارگردانی زنده یاد "ناصر مهدی پور" به سینما آمد همچنین در فیلم طالع عشق در نقش حلیمه دایه پیامبر اسلام(ص) ظاهر شد.
خوئینی‌ها بعد از وقفه ای طولانی در "فیلم دوستان" به کارگردانی علی شاه حاتمی دوباره به سینما بازگشت  و دور جدیدی بازیگری خود را آغاز کرد و در فیلم‌هایی چون "الای شهر پایین شهر" در نقش اصلی همبازی محمدرضا گلزار شد وی در سال 83 بابازی در نقش اصلی فیلم سینمایی "نقاب" در کنار محمدرضا شریفی نیا ، امین حیایی و پارسا پیروز فر درخشید و در همان سال در فیلم "اسپاگتی در هشت دقیقه" با بازی و کارگردانی "رامبد جوان" ایفای نقش کرد.
خوئینی ها با بازی درخشان در سریال "معصومیت از دست رفته" برای اهالی تلویزیونی شناخته شد و به همین خاطر در جشنواره برنامه های تلویزیونی سال 83 و 84 به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن مورد تقدیر قرار گرفت.
بعد از بازی در کارهای سینمایی دعوت مهدی فخیم زاده را برای بازی در فیلم‌هایش پذیرفت و در سال تلویزیونی پرمخاطب "بی صدا فریاد کن" به عنوان نقش اول جلوی دوربین رفت و بعد از این سریال در فیلم یکی از ما دو نفر با بازی "بهرام رادان" و کارگردانی "میلانی"، بازیگر و دستیار این کار را به عهده داشت و در حال حاضر در سریال فاخر"کلاه پهلوی" ایفای نقش می کند که بازی خوب او در نقش عالیه واکنش‌های مثبت زیادی را برانگیخت.
فیلم‌های "گیس بریده"، "دعوت"، "سوپر استار"، "پسر تهرونی"، "زمهریر"، "لج و لجبازی" ، "بیداری رویاها"، "درامتداد شهر" و "دل بی قرار" از جمله بازی‌های او در طول مدت فعالیتش است و در میان سریال‌ها نیز "سفر سبز"، "راه شب"، "روزهای اعتراض" و "خاطرات مرد ناتمام" ایفای نقش کرده است.
خوئینی ها با اینکه از طریق چنگیز وثوقی به عرصه هنر آمده است اما نمایش توانایی های خود نشان داد ک در بازیگری استعداد نهفته ای داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها