تعطیلی 14 فروردین ، منوط به تصمیم دولت

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت : موضوع تعطیلی 14 فروردین در نخستین جلسه هیأت دولت مطرح می شود.
کد خبر: ۵۵۰۰۳۹
تعطیلی 14 فروردین ، منوط به تصمیم دولت

علی فرهادی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: آموزش و پرورش اختیاری برای تصمیم گیری در این باره ندارد و این موضوع به هماهنگی با دولت و تصمیم هیأت وزیران بستگی دارد.

وی گفت: از اکنون نمی توان برای20 روز آینده تصمیم گرفت اما به هر حال وزیر آموزش و پرورش این موضوع را در نخستین جلسه دولت در سال 92 مطرح می کند.

فرهادی افزود : اگر دولت به این نتیجه برسد که 14 فروردین را به علت قرار داشتن میان دو تعطیلی برای رفاه حال خانواده ها تعطیل کند اعلام می کنیم و گرنه طبق تقویم رسمی ، مدارس در این روز دایر خواهد بود.

وی همچنین با رد احتمال تعطیلی مدارس در روز 28 اسفند تاکید کرد: مراکز آموزشی طبق تقویم رسمی کشور تا پایان وقت اداری این روز دایر است.

فرهادی گفت: همه باید برای نهادینه کردن فرهنگ نظم پذیری تلاش کنیم زیرا در غیر این صورت منابع و فرصت ها که طبق تقویم رسمی کشور برای تحقق آن برنامه ریزی شده است به هدر می رود.

وی افزود: مدارس در روز 28 اسفند دایر است اما آموزش و پرورش طبق قانون ، اختیاری بر اجبار دانش آموزان به حضور در مدارس ندارد و این وظیفه خانواده هاست که برای جلوگیری از اخلال در برنامه ریزی ها با نهاد تعلیم و تربیت همکاری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۶
۰
۰
بعضی از بدعتها را باید كسی شجاعت به خرج دهد و بشكند.
a.s
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۷
۰
۰
بابا گلی به گوشه جمالتون باانضباط ها
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها