در سال 91 اتفاق افتاد

توفان ایرانی در آن سوی مرزها

تند باد نمایشگاه بهاره تالش را تخریب کرد

وزش باد تند، نمایشگاه بهاره شهرستان تالش را که کمتر از یک هفته پیش آغاز به کار کرده بود تخریب کرد.
کد خبر: ۵۴۹۶۷۱
تند باد نمایشگاه بهاره تالش را تخریب کرد

تندباد موسوم به گرمیج که از صبح روز چهارشنبه آغاز شده و همچنان در اغلب نقاط استان گیلان ادامه دارد ، ضمن تخریب غرفه های متعدد نمایشگاه نوروزی و خرید بهاره ، به صاحبان واحدهای صنفی حاضر در این نمایشگاه خسارت وارد کرد .

وزش باد شدید چادرهای این نمایشگاه را که با استفاده از داربست فلزی برپا شده بود ، خوابانده و غرفه ها را تخریب کرده است .

سیدکرامت هاشمی مجری طرح و برپا کننده نمایشگاه بهاره و نوروزی تالش در این خصوص گفت : وزش باد شدید کلیه غرفه ها را تخریب کرده و بر اثر تخریب غرفه ها ، اقلام بسیاری از غرفه ها از قبیل ظروف شکستنی ، کفش ، لباس ، حبوبات و مواد غذایی دچار خسارت شده است .

وی افزود : خوشبختانه همه غرفه ها توسط یک شرکت بیمه بوده است و هم اکنون ماموران بیمه از صبح امروز در محل حاضر شده و اقدام به برآورد خسارت کرده اند .

هاشمی بیان کرد: نبود مکان مناسب برای برگزاری نمایشگاه یکی از مشکلات اساسی شهرستان تالش است و ما همه ساله در چنین ایامی مجبور به برگزاری نمایشگاه در کنار رودخانه و محل وزش باد هستیم .

وی اضافه کرد : برگزاری این چنین نمایشگاهی علاوه بر این که خطرات آتش سوزی و تخریب توسط سیلاب و باد را دارد ، هزینه بالایی را برای نصب چادر و داربست فلزی ، سیم کشی برق و مفروش کردن کف در بردارد .

وی اظهار امیدواری کرد که با حمایت مسوولان شهرستان و رفع مشکل به وجود آمده ، فعالیت نمایشگاه بزودی از سر گرفته شود . (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها