به منظور حضور در جام باشگاه های آسیا ؛

کاله بدون شهرام محمودی استارت زد

پیکان - سایپا در رده بندی

دوئل کاله و متین برای قهرمانی در لیگ برتر والیبال

تیم‌های کاله و متین برای قهرمانی و خودروسازان برای رسیدن به رتبه سومی در فینال و رده‌بندی لیگ برتر والیبال دوئل می‌کنند.
کد خبر: ۵۴۹۱۰۲
دوئل کاله و متین برای قهرمانی در لیگ برتر والیبال

سال 1391 به روزهای پایانی نزدیک می‌شود. همزمان با آخرین روزهای زمستان، لیگ برتر والیبال هم به ایستگاه آخر می‌رسد. دو تیم قدرتمند و پرمهره متین و کاله برای تصاحب کاپ قهرمانی در سالن 12 هزار نفری والیبال به مصاف هم می‌روند. کاله قهرمان فصل قبل با همه ستارگانش از ابتدا برای کسب مقام نخست جنگیده بود و حالا عطش هواداران پرشور این تیم تنها با قهرمانی خاموش می‌شود. کاله بدون تردید یک تیم کامل و بی‌نقص است.

"پتکوویچ" پاسور تیم ملی صربستان بر خلاف چند بازی شروع فصل حالا در اوج آمادگی به سر می‌برد و کاملا با شرایط والیبال ایران خو گرفته است. پاس‌های کوتاه او برای سرعتی‌های تر و فرز آمل و همچنین ارسال توپ‌های بی‌نقص برای قطر پاسورهای نامدار کاله ترکیب دفاعی همه حریفان را از پا درآورده است. حضور محمد موسوی و عادل غلامی نیز سد دفاعی مستحکمی را زیر تور پدید آورده تا حمزه زرینی، رضا قرا، شهرام محمودی و فرهاد قائمی با آبشارهای سهمگین خود چاره‌ای جز تسلیم برای حریفان باقی نگذارند. در کنار همه این محاسن شاید ضعف در دریافت بزرگ‌ترین مشکل تیم پرستاره آمل باشد. پاشنه آشیلی که در طول رقابت‌های دور مقدماتی بارها غول والیبال مازندران را به زمین زد.

اما برعکس ورامینی‌ها به دریافت‌های خود اتکا دارند. حضور فرهاد نظری افشار، ستاره‌ی بی‌نظیر سال‌های اخیر والیبال ایران به عنوان یک دریافت کننده تمام عیار خیال کارخانه را در این پست راحت کرده است. "جورجی" پاسور اول تیم ملی اسپانیا که حالا با تجربه سه سال بازی در لیگ ایران کاملا کارکشته شده و در کنار بهترین‌های لیگ قرار گرفته، خیلی خوب مهاجمان متین را تغذیه می‌کند. حتی ابراهیم یولمه نیز نشان داده اگر به زمین بیاید رویای حریفان را به کابوس تبدیل می‌کند. مصطفی شریفات، میکائیل تاجر و مجتبی میرزاجانپور مثلث طلایی متین را در طول فصل تشکیل دادند که از چپ و راست زمین حریف را به توپ می‌بندند. در کنار همه بازیکنان شاخص و توانایی متین، علی حسینی هم به عنوان یکی از مهم‌ترین لیبروهای ایران نقش موثری در بازی‌سازی و گرم شدن موتور "کارخانه" ایفا کرده است.

فینال رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر نیز در دو مسابقه رفت و برگشت روزهای چهارشنبه و جمعه این هفته برگزار می‌شود. برنده مجموع دو بازی در ست‌شماری به عنوان قهرمان لیگ معرفی می‌شود.

سالن 12 هزار نفری والیبال آزادی تهران ساعت 17 روز چهارشنبه بعد از بازی رده‌بندی بین خودروسازان میزبان هواداران پرشور ورامین و آمل است.

پیش‌بینی می‌شود که طرفداران این دو تیم که به نمایندگی از بخش خصوصی در ورزش سرمایه‌گذاری کرده‌اند در بازی فینال رکورد حضور هوادار در بازی‌های لیگ برتر والیبال را بشکنند.

روز چهارشنبه دو تیم پیکان و سایپا نبرد سنتی خودروسازان را در بازی رده‌بندی برگزار می‌کنند. اگرچه به نظر نمی‌رسد رتبه سومی یا چهارمی خیلی برای این دو تیم تفاوت داشته باشد اما پیمان اکبری و فرهاد نفرزاده در رأس کادر فنی هر دو تیم تاکید کرده‌اند که برای برد به میدان می‌روند.

برنامه فینال و رده‌بندی لیگ برتر والیبال:

چهارشنبه 23 اسفندماه

رده‌بندی: ساعت 15: پیکان – سایپا

فینال: ساعت 17: متین – کاله

جمعه 25 اسفندماه

رده‌بندی ساعت 15: سایپا – پیکان

فینال ساعت 17: کاله – متین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها