انگیزه زیادی داریم ذوب آهن را ببریم

گل محمدی : به شانس و اقبال هم باید توجه کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فردا یک بازی حساس، سخت و مهم برابر ذوب آهن داریم؛ چرا که ذوب آهن تیمی جوان و پرمهره است.
کد خبر: ۵۴۶۸۴۴
گل محمدی : به شانس و اقبال هم باید توجه کرد

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های ذوب آهن و پرسپولیس در دور یک چهارم نهایی جام حذفی ایران اظهار کرد: ما فردا یک بازی حساس و مهم در برابر ذوب آهن داریم که یک تیم جوان، پرقدرت و پرمهره است و یکی از تیم‌های خوب لیگ محسوب می‌شود. حضور ذوب آهن در این جایگاه پانزدهم اصلا عادلانه نیست.

وی افزود: ما تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم و با برد خوبی که در برابر سایپا داشتیم، انگیزه زیادی داریم که در این بازی پیروز شویم. البته در بازی‌های حذفی شانس و اقبال هم به تیم‌ها کمک می‌کند ولی من تمام توجهم به بازیکنان خودمان است و در شرایط سخت، همیشه این بازیکنان جزو بهترین‌ها بوده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره توافق بر سر نتیجه این بازی بین دو باشگاه گفت: من واقعا برای اولین بار است که چنین چیزی را می‌شنوم و اصلا این موضوع صحت ندارد و تمام تلاش مسئولان باشگاه پرسپولیس بر انجام یک بازی پاک است و این مسئله را تکذیب می‌کنم.

وی درباره مصدومان و محرومان تیم پرسپولیس گفت: علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا جزو بازیکنان مصدوم ما هستند که البته به تمرین‌های گروهی پیوسته‌اند و محروم ما فقط محسن بنگر است که در اختیار کمیته انضباطی فدراسیون است.

گل‌محمدی افزود: درباره استراتژی نمی‌توانم صحبت کنم ولی در هر بازی اولویت ما اول گل نخوردن و بعد گل زدن است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال خبرنگار ایسنا که از او پرسید چرا در بازی‌های اخیر از کریم انصاری فرد و محمد قاضی کمتر استفاده شده است گفت: ما چهار مهاجم خیلی خوب داریم و برای من ثبات در خطوط مختلف مهم است. این طور هم نبوده که مثلا کریم انصاری فرد اصلا برای ما بازی نکند و همیشه قابلیت‌های خود را نشان داده است. محمد قاضی هم مصدومیت شدید داشت و کمی زمان می‌برد که به شرایط آرمانی برگردد و امیدوارم در بازی‌های آینده از وجود این دو مهاجم بهتر استفاده کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها