دبیرکل فدراسیون بین المللی فوتبال( فیفا) گفت: این فدراسیون با برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 قطر درفصل زمستان موافق بوده و امکان برگزاری این مسابقات را در این فصل سرد غیرممکن نمی داند.
کد خبر: ۵۴۶۲۷۱
جام جهانی 2022 در زمستان برگزار می شود


خبرگزاری رویترز روز یکشنبه به نقل از ˈژروم فالکهˈ نوشت: در فصل تابستان دمای هوا در کشورهای حاشیه خلیج فارس بسیاربالاست وبرگزاری جام جهانی فوتبال در این زمان سلامت بازیکنان را تهدید می کند.
وی افزود: کمیته پزشکی فیفا باید گزارشی از برگزاری مسابقات جام جهانی در زمستان به جای تابستان ارائه دهد تا پس از آن درباره تغییر زمان برگزاری این مسابقات تصمیم گیری شود.
دبیرکل فدراسیون بین المللی فوتبال گفت:جام جهانی 2022 قطر 9 سال دیگر برگزار می شود و در طی این مدت فیفا دو دوره مسابقات جام جهانی 2014 برزیل و 2018 روسیه را باید برگزار کند از این رو برای تصمیم گیری درباره زمان برگزاری جام جهانی قطر فرصت زیادی در اختیار ندارد.
پیش ازاین فیفا به این نکته اشاره کرده بود که قطر خواستار برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 درفصل زمستان است اما در عین حال قطر به این نکته اشاره کرده که برای میزبانی این مسابقات در فصل تابستان می تواند ورزشگاههای خود را به وسایل برودتی تجهیز کند.
به گزارش ایرنا؛ˈمیشل پلاتینیˈ رییس اتحادیه فوتبال اروپا یکی از طرفداران جدی مسابقات جام جهانی 2022 قطر در فصل زمستان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها