کاپیتان پرسپولیس می‌گوید ذوب آهن تیم خوبی است اما تنها هدف این روزهای قرمزها، قهرمانی در جام حذفی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است.
کد خبر: ۵۴۵۵۱۱
مهدوی‌کیا: در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی نمی‌نشینم


مهدی مهدوی کیا با اشاره به رقابت چهار تیم بالایی لیگ برتر برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، گفت: پرسپولیس روند خوبی را در پیش گرفته و شرایط بسیار خوب شده است اما فکر می‌کنم با نتایجی که چهار تیم بالایی جدول می‌گیرند کار ما برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا از لیگ بسیار دشوار شده است. با این شرایط فکر می‌کنم تنها راهی که باقی مانده قهرمانی در جام حذفی است.
وی به ایسنا گفت: پرسپولیس با وضعیتی که پیدا کرده می‌تواند به فینال جام حذفی برسد. بازی با ذوب آهن دیدار دشواری خواهد بود. وقتی تیمی توانسته تا این مرحل خودش را بالا بکشد، نشان می‌دهد که حتما تیم خوبی است اما ما تنها به هدف‌مان فکر می‌کنیم و باید با دست پر از اصفهان به تهران برگردیم، آن هم در شرایطی که دیروز بازی بسیار خوبی برابر سایپا انجام دادیم.

مهدوی کیا درباره شرایط پرسپولیس در لیگ هم گفت: در نیم فصل دوم خوب نتیجه گرفته‌ایم. حتی می‌توانستیم در چند بازی که به مساوی رسیدیم پیروز شویم و شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم اما به هر حال در مقایسه با نیم فصل نخست وضعیت‌مان بهتر شده و چند پله‌ای خودمان را بالا کشیده‌ایم.

وی درباره وضعیت خود نیز به ایسنا گفت: معمولا وقتی مصدومیت کهنه کمرم عود می‌کرد دو هفته طول می‌کشید تا شرایطم به وضعیت گذشته برگردد. حالا پس از برطرف شدن آن دردها آماده‌ام که با تیم تمرین کنم و از امروز در کنار بازیکنان تمرین‌های گروهی‌ام را آغاز خواهم کرد و مشکلی ندارم.

کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به این سوال که درخشش ولاتکو گروزدانوسکی با روزهای پایانی حضور شما در پرسپولیس همراه شده با این شرایط شاید رسیدن‌تان به ترکیب اصلی کمی دشوار باشد، گفت: برایم این مسائل اهمیتی ندارد و تنها مهم این است که پرسپولیس نتیجه بگیرد. ضمن اینکه می‌توانم در چند پست بازی کرده و به تیم کمک کنم.

مهدوی‌کیا درباره حضورش در اردوی تیم ملی نوجوانان و حضور قطعی‌اش در جام جهانی گفت: علی دوستی مربی من بوده است و احترام زیادی برایش قائلم. ضمن اینکه دوست داشتم در کنار این تیم در جام جهانی حضور داشته باشم. فکر می‌کنم تیم ملی نوجوانان پتانسیل زیادی دارد و می‌تواند در جام جهانی نتیجه بگیرد. همچنین چون آغاز جام جهانی نوجوانان با شروع کار من در مربی‌گری همزمان می‌شود، دوست داشتم همزمان با آغاز کلاس‌های مربی‌گری، در چنین تورنمنتی حاضر باشم به همین خاطر تصمیم گرفتم با هماهنگی انجام شده، در کنار این تیم حاضر باشم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است شما در جام جهانی نوجوانان روی نیمکت تیم ملی ایران بنشینیند گفت: اصلا چنین چیزی نیست. تنها قرار است در تمرین‌ها حضور داشته باشم و تجربه‌ام را در اختیار بازیکنان جوان قرار دهم. قرار است در سانتر از جناحین و ضربات ایستگاهی به تیم کمک کنم. ضمن اینکه باید ترس بازیکنان نوجوان ما هم از تیم‌های اروپایی بریزد و من هم تلاش می‌کنم راهنمایی‌های لازم را به آن‌ها انجام دهم.

مهدوی کیا در پایان درباره اینکه گفته می‌شود ممکن است او به همراه چند بازیکن قدیمی پرسپولیس در دیدار احتمالی برابر ستاره‌های میلان از فوتبال خداحافظی کند گفت: من درباره این مسئله چیزی نشنیده‌ام بنابراین نمی‌توانم درباره آن صحبت کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها