او گفت: در کل فکر میکنم رُل گفتن در آگهیهای تلویزیونی، بد نیست و میتواند دیده شود.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ما فیلمهای خیلی خوبی برای دوبله نداریم و شاید یکی از دلایلی که گویندگان به سمت تبلیغات تلویزیونی میروند همین باشد. به من هم مثل سایر گویندگان این کار پیشنهاد شد و تست دادم و در نهایت قبول کردم که همکاری کنم.
طهماسب در پاسخ به اینکه آیا رُلگویی در تبلیغات تلویزیونی از لحاظ مالی برای گویندگان تأمینکننده است؟ اینگونه اظهار کرد: این کار از لحاظ مالی بد نیست اما همه چیز در آن به مادیات ختم نمیشود و علاقهی گویندگان مهم است؛ به دلیل اینکه گوینده در هر حال باید فعالیت داشته باشد.
انتهای پیام
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
پاسداشت زبان فارسی در عصر شبکههای اجتماعی و تکنولوژیهای نوین در گفتوگو با عضو هیات علمی دانشگاه تهران
دکتر علیاکبر ولایتی، مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بینالملل در گفتوگوی اختصاصی با روزنامه«جامجم» مطرح کرد
با وحید اسدی، مدیر رادیو جوان درباره رویکردهای جدید این رادیو در ۲۸ سالگی تأسیس آن گفتگو کردیم