در این حادثه یک دختر 15 ساله و یک مرد 40 ساله جان باختند

آوار گودبرداری برسر 7 عضو خانواده

گودبرداری غیراصولی سبب تخریب بخشی از یک ساختمان شد. سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو با ایسنا گفت: در پی اعلام خبر ریزش یک ساختمان در ساعت 2 و 9 دقیقه بامداد روز چهارشنبه به ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان دو ایستگاه 24 و 48 همراه گروه نجات 2 و 9 به محل حادثه واقع در خاوران، خیابان میثم اعزام شدند.
کد خبر: ۵۴۵۲۲۸

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد در مجاورت زمینی به مساحت 200 متر مربع که به عمق چهار متر گودبرداری شده بود، ساختمان سه طبقه سه واحدی قرار داشت که بخش شرقی آن به‌طور کامل ریزش کرده است. ملکی با اشاره به این‌که تعدادی از ساکنان این ساختمان زیر خروارها خاک و آوار مانده بودند، گفت: آتش‌نشانان عملیات ایمن‌سازی و نجات افراد را از زیر آوار آغاز کردند و مشخص شد هفت نفر از ساکنان این ساختمان در زیر آوار محبوس شده‌اند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، تعدادی از ساکنان ساختمان نیز پیش از رسیدن آتش‌نشانان، از زیر آوار خارج شده بودند. وی با اشاره به عملیات نجات هفت نفر از زیر آوار ادامه ‌داد: آتش‌نشانان این افراد را از زیر آوار خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند که امدادگران مرگ دو نفر از آنان شامل یک دختر پانزده ساله و مردی چهل ساله را تائید کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها