فقط 4 نفر برای ریاست فوتبال آسیا نامزد شدند؛

ائتلاف عرب ها برای معرفی یک گزینه عرب به AFC

نایب رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) از برگزاری نشست فدراسیون‌های غرب آسیا در عمان برای انتخاب یک گزینه عربی در انتخابات ریاست AFC خبر داد.
کد خبر: ۵۴۴۹۹۷
ائتلاف عرب ها برای معرفی یک گزینه عرب به AFC

هر چند تا الان چهار نامزد برای انتخابات ریاست AFC ثبت‌نام کرده‌اند، اما هنوز علی بن حسین، نایب رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) موضعگیری خود را مشخص نکرده و معلوم نیست که آیا به عنوان نامزد در انتخابات شرکت می‌کند یا قصد دارد از شخصی خاص حمایت کند.
بن حسین اردنی سرانجام سکوت خود را شکست و در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه از نشست ماه آینده (مارچ) 13 عضو فدراسیون فوتبال غرب آسیا برای انتخاب یک نامزد عربی خبر داد. او گفت: در ماه مارچ آینده نشستی را با حضور 13 فدراسیون کنفدراسیون فوتبال غرب آسیا در امان برگزار می‌کنیم تا در آن برای انتخاب یک نامزد عربی به توافق برسیم.
او افزود: رابطه خوبی با هر سه نامزد دارم و همواره با آنها در ارتباط هستم. تلاش می‌کنیم تا یک نامزد عربی را انتخاب کنیم تا در انتخابات به او رای دهیم. کسی شایستگی نشستن در کرسی ریاست AFC را دارد که از نیازهای فوتبال آسیا با خبر باشد و با بلند پروازی و ارائه برنامه‌های راهبردی و جامع به فعالیت بپردازد. به نامزدی رای می‌دهیم که از نیازهای کشورهای غربی آسیا که اخیرا پیشرفت چشمگیری داشته‌اند با خبر باشد و برای برآورده کردن آنها تلاش کند. امیدوارم که در نشست امان به توافق برسیم و یک نامزد عربی را از غرب آسیا برای انتخابات ماه آپریل انتخاب کنیم.
انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا 26 آپریل آینده برگزار می‌شود. تاکنون چهار نامزد برای انتخابات ریاست AFC و جانشینی محمد بن همام ثبت‌نام کرده‌اند که عبارتند از حافظ مدلج (عربستان)، یوسف سرکال (امارات)، شیخ سلمان (بحرین) و جی لونگ (چین).

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها