یک خانواده هندی پس از اینکه داماد آینده سر وقت به مراسم عروسی نیامد عروس را به عقد و ازدواج مرد دیگری در آوردند.
کد خبر: ۵۴۴۸۹۵
داماد دیر رسید عروس را شوهر دادند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری ها، مراسم ازدواج جامیل و ناگما برای روز شنبه گذشته ساعت 10.30 دقیقه صبح در شهر مرادنگر هند برنامه ریزی شد.

خانواده عروس هرچه انتظار کشیدند دیدند  از داماد و خانواده اش خبری نیست. والدین عروس از اینکه خود و مهمانانشان مضحکه داماد شده اند به خشم آمده و خواستگاری مردی از اقوامشان از عروس را پذیرفتند و در جا دختر را به عقو و ازدواج او درآوردند.

جامیل و خانواده اش حدود هشت ساعت دیرتر به مراسم عروسی آمدند. اما کار از کار گذشته بود و عروس با مرد دیگری ازدواج کرده بود.

دو خانواده به جان یکدیگر افتاده و به زدو خورد پرداختند. ماموران پلیس مداخله کرده و به دعوا خاتمه دادند. اکنون ،‌جامیل باید به فکر یافتن عروس دیگری باشد به این شرط  که این باردیر به مراسم عروسی نیاید.

سگ را با شیر اشتباه گرفتند



ماموران آتش نشانی و پلیس منطقه ویلونوو-لِ-بزیه فرانسه در پی هشدار یک فرد که تاکید می کرد شیر سرگدانی را مشاهده کرده است ساعت ها به جستجوی ردپای حیوان درنده پرداختند.

ماموران با سیرک هایی در مناطق پیرامونی مستقر بودند تماس گرفته و از آنها خواستند تا از وجود کلیه شیرهای خود مطمئن شوند.

جستجوی ماموران برای یافتن شیر بی نتیجه ماند و مساله حل نشده باقی ماند.

سرانجام دو هفته بعد از این حادثه باردیگر همان فرد خبر از مشاهده شیر گمشده داد. این بار ماموران بلافاصله در محل حاضر شده و مشاهده کردند یک سگ بزرگ 110 کیلویی به همراه صاحبش گردش می کند. در نهایت مشخص شد که شاهد به درستی تفاوت های میان یک سگ بزرگ با یک شیر نر را نمی داند.

از ارتفاع 14 متری سقوط کرد و زنده ماند



یک جوان در پیست اسکی سانتافه ایالت کالیفرنیا از تله سیژ و از ارتفاع 14 متری سقوط کرد اما به طور معجزه آسایی زنده ماند.

این جوان که قصد داشت گلوله برفی را از بالای تله سیژ به سوی دوستانش پرتاب کند از روی صندلی اش سر خورد و 14 متر پایین تر روی برف های نرم  سرنگون شد.

او بسیار خوش اقبال بود که به جای سطح سخت صخره ها روی برف نرم فرود آمد . در غیر این صورت جان سالم بدر نمی برد.

فروش اتوبوس مارگارت تاچر



اتوبوس زرهی و ضد بمب که روزگاری مارگارت تاچر نخست وزیر بریتانیا و اعضای دولتش در سفرهای جمعی  سوار آن می شدند به کلکسیونر شخصی فروخته شد.

این اتوبوس زرهی به وزن 28 تن در سال های دهه 1980 ساخته شده و هنگام فروش کیلومتر شمار آن مسافت 28 هزار کیلومتر را نشان می داد.

خریدار این اتوبوس تاریخی برای تصاحب آن مبلغ اندک 20 هزار یورو را پرداخت.

مارگارت تاچر و وزیران کابینه اش به ویژه در جریان سفری به ایرلند شمالی که دستخوش خشونت های فرقه ای بود از این اتوبوس استفاده کرده بودند. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عابدی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
۰
۰
چون اتوبوس انگلیسی بوده بی ارزش بوده وگرنه اتوبوس تاریخی بااون همه امكانات زرهی بیشتر از اینا میارزه

نیازمندی ها