اعتراف جیب‌بر حرفه‌ای به 100 فقره سرقت

سارق حرفه‌ای که از مسافران خطوط بی آر تی سرقت می کرد پس از دستگیری به 100 فقره جیب بری اعتراف کرد.
کد خبر: ۵۵۷۴۸۳
اعتراف جیب‌بر حرفه‌ای به 100 فقره سرقت

ساعت 6 و 45 دقیقه صبح چهارشنبه یکی از ماموران یگان ویژه پلیس پایتخت در مسیر محل کارش متوجه حرکات مشکوک مرد جوانی شد که انگشتان دستش را در جیب مسافران داخل اتوبوس می‌کرد.

او سپس متهم را به صورت نامحسوس زیر نظر گرفت. فرد سارق که متوجه شده بودتحت نظر است بلافاصله در ایستگاه نواب از اتوبوس پیاده شد و سوار اتوبوس خط مقابل شده و به سمت تهرانپارس تغییر مسیر داد. مامور پلیس هم با یادداشت کردن شماره پلاک اتوبوس آن را در اختیار واحد گشت کلانتری نواب قرار داد.

ماموران کلانتری 108 نواب نیز با تعقیب اتوبوس از راننده آن خواستند توقف کند.سرانجام اتوبوس چند ایستگاه جلوتر از میدان انقلاب متوقف شده و ماموران موفق شدند جیب بر جوان را در حالیکه در لابه لای مسافرین پنهان و خود را از دید مامورین مخفی کرده بود دستگیر و به کلانتری انتقال دهند.

پس از انتقال متهم به کلانتری از وی بازرسی بدنی شد که تعدادی عابر بانک و کارت شناسایی کشف شد. در ادامه با مالک عابر بانک و کارت‌های شناسایی تماس گرفته شد.فرد مالباخته به محض دیدن متهم او را شناخت و گفت:«امروز صبح وقتی که می خواستم به محل کارم بروم این فرد کنار من در اتوبوس ایستاده بود مدام خود را به من نزدیک کرده با تنه‌های که به من می‌زد مرا وادار کرد تا جای خود را به او داده و از او فاصله بگیرم در نهایت در ایستگاه دانشگاه شریف از اتوبوس پیاده شدم و به محل کارم مراجعه کردم.وقتی که در محل کارم حاضر شدم متوجه شدم که مدارک شناسایی و کارت ساعت زنی ام به سرقت رفته است.»

متهم نیز در اعترافات خود بیان کرد:« مدارک شاکی را سرقت کردم تاکنون سرقت‌های زیادی که اغلب داخل اتوبوس‌های بی آر تی مسیر پارک سوار آزادی تا چهارراه تهرانپارس به شکل جیب بری است در ساعات پرتردد بین 6 صبح الی 8 صبح انجام دادم.»

سرهنگ عرب عامری، رئیس کلانتری نواب با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های پلیسی به بیش از 100 فقره سرقت جیب بری در تهران و مشهد اعتراف کرده خاطرنشان کرد:«پرونده متهم برای تحقیقات بیشتر و رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها