بازداشت جیب‌بر اتوبوس راه آهن – تجریش

سارقی که 35 بار دستگیر شد! +عکس

کشف یک میلیارد ریال کالای مسروقه از منزل «شبنم»

جیب بر معروف دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری سارق و جیب برحرفه‌ای، معروف به «شبنم» به میزان یک میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۷۵۲۰۸۱
جیب بر معروف دستگیر شد

سرتیپ منوچهر امان اللهی، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در پی وقوع چندین فقره جیب بری و اطلاع کسب شده مبنی بر اینکه سرقت‌ها توسط زنی انجام می‌گیرد، شناسایی و دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۳ کرمانشاه با تمرکز بر چند فقره سرقت که به یک شیوه و شگرد صورت گرفته به سرنخ‌های رسیده و از طریق دوربین‌های مدار بسته موجود در صحنه یکی از سرقت‌ها، سارق را شناسایی می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: با انجام کار اطلاعاتی و مراقبت های مداوم مشخص شد که جیب بر زنی است معروف به «شبنم» که قبلا در کلانتری دارای سابقه سرقت بود.

وی گفت: ماموران با توجه به اطلاعات موجود و با هماهنگی با مرجع قضائی وی را در منزل مسکونی خود دستگیر می‌کنند.

سردار امان اللهی افزود: از منزل این سارق حرفه‌ای اقلام مسروقه زیادی از جمله ۲۱ تخته انواع فرش دستباف و تابلو فرش و قالیچه نفیس، اقلام و وسایل اضافی منزل به قیمت تقریبی ۱۰۰ میلیون تومان کشف شد.

وی گفت: طی تحقیقات نامحسوسی که به عمل آمد همسر متهم شخصی سابقه دار می‌باشد که اقدام به مالخری می‌کند و تحت تعقیب پلیس آگاهی می‌باشد، اما در زمان حضور ماموران در منزل حضور نداشت و بنا به اظهارات متهم درشهرستان تبریز می‌باشد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: این متهم تاکنون به تعدادی جیب بری اعتراف کرده و تلاش جهت شناسایی مالباختگان و مالخران احتمالی ادامه دارد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها