با خط خوردن نام دو بوکسور؛

8 بوکسور به رقابتهای جهانی می روند

احدی: به خاطر بی پولی آنها را به فیلیپین نمی بریم؛

سبک های وزن های تیم ملی بوکس ناک اوت شدند

تیم ملی بوکس جوانان ایران در آستانه اعزام به مسابقات آسیایی است با مشکلات مالی متعددی روبرو شده است مشکلاتی که باعث شده است سبک وزن های این تیم به قهرمانی آسیا اعزام نشوند.
کد خبر: ۵۴۳۸۱۴
سبک های وزن های تیم ملی بوکس ناک اوت شدند


مسابقات بوکس جوانان آسیا از 20 اسفند در فیلیپین برگزار خواهد شد که تیم ملی ایران قرار بود با 10 بوکسور در این مسابقات شرکت کند، اما به دلیل مشکلات مالی احتمال اعزام نشدن یک یا دو بوکسور آن زیاد است.
البته محمدرضا صمدی، مربی سنگین وزن‌های تیم ملی به دلیل همین مشکلات مالی به این رقابت‌ها اعزام نمی‌شود.

اکبر احدی، سرمربی تیم ملی جوانان با تایید خبر اعزام نشدن صمدی مربی تیم ملی به دلیل مشکلات مالی، به خبرنگار ایسنا گفت: دوست داشتیم او هم در کنار ما باشد و کادر فنی به صورت کامل به مسابقات اعزام شود، اما سعادت نداشتیم.

هومن طوقانی در وزن 49- ، ارسلان عبداللهی در وزن 56 - ، هادی ماکویی در وزن 60 - ، احسان خدایاری در وزن 64- ، ساسان زبیرم در وزن 69، مبین کهرازه در وزن 75 - ، سیاوش امیدی در وزن 88- ، سینا قلعه بندی در وزن 91- و میلاد روشن زاده در وزن 98 + کیلوگرم نفرات اعزامی تیم ملی جوانان هستند که به دلیل مشکلات مالی به احتمال زیاد یک یا دو نفر از سبک وزن‌های تیم ملی به فیلیپین اعزام نخواهند شد.

احدی در این مورد هم گفت: دوست داریم که با ترکیب کامل به مسابقات برویم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم. هر چند که هنوز هیچ چیز در مورد اعزام نشدن این یک یا دو بوکسور سبک وزن قطعی نیست.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها