رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش از آغاز نام نویسی داوطلبان شرکت در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان سمپاد و نمونه دولتی خبر داد.
کد خبر: ۵۴۳۴۴۷
آغاز نام نویسی ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی

عبدالامیر عرفی گفت: داوطلبان شرکت در این آزمون باید با مراجعه به مدارس محل تحصیلشان، با تکمیل برگ ثبت نام ، تطبیق آن با مدارک و مستندات لازم و ارائه آن به مدیر آموزشگاه برای نام نویسی اقدام کنند.

وی ، نام نویسی در آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی و برگزاری آن را غیرمتمرکز دانست و افزود: بر اساس شیوه نامه ارسالی به استان ها تاکید کرده ایم که ترجیحا از داوطلبان نام نویسی اینترنتی شود به همین علت در استان هایی که نام نویسی ، اینترنتی است داوطلبان می توانند پس از تکمیل برگ ثبت نام در آموزشگاه محل تحصیل و تایید آن برای نام نویسی اقدام کنند.

عرفی گفت : این داوطلبان همچنین می توانند پس از تکمیل برگ ثبت نام و تایید مدارک ، آن را تحویل دهند تا مدیران آموزشگاه ها برای نام نویسی اینترنتی آنان اقدام کنند.

وی افزود: آزمون ورود به مدارس سمپاد راهنمایی ، متوسطه نظری و هنرستان های فنی و حرفه ای 19 و 20 اردیبهشت 92 ، همزمان ساعت 9 صبح در کشور برگزار می شود .

عرفی گفت : پارسال حدود 460 هزار داوطلب در آزمون ورود به مدارس سمپاد شرکت کردند و امسال پیش بینی می شود با توجه به برگزاری آزمون ورودی برای دانش آموزان پایه اول راهنمایی، شمار شرکت کنندگان در این آزمون در مقایسه با پارسال افزایش یابد.

نام نویسی از داوطلبان ورود به مدارس سمپاد و نمونه دولتی تا 23 اسفند ادامه دارد.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها