قتل دختر 25 ساله کرمانی در کارگاه پسته

دختر بیست و پنج ساله کرمانی که پس از مرگ پدرش، برای تامین مخارج خانواده‌شان مجبور شده بود در یک کارگاه پسته کار کند، در محل کارش به قتل رسید.
کد خبر: ۵۴۲۹۲۷

حمید اسحاقی بازپرس، شعبه سوم دادسرای کرمان در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر بیان کرد: پس از قتل «حمیده» سه نفر از همکاران وی که از اتباع خارجی بوده‌اند، متواری شده‌اند و احتمال این‌که آنها در این قتل نقش داشته باشند، وجود دارد. وی افزود: شب چهارشنبه هجدهم بهمن امسال از طریق کلانتری 18 از وقوع یک قتل در یک کارگاه پسته باخبر و بلافاصله به محل اعزام شدیم.

وی ادامه داد: این دختر بیست و پنج ساله، ساعت 5 بعدازظهر منتظر صاحب کارگاه بود تا کلید محل کارش را تحویل دهد و به خانه برود، اما گرفتار حادثه شومی می‌شود. صاحب کارگاه نیز وقتی به محل کارش می‌رسد با در بسته مواجه می‌شود و هر چه با تلفن همراه حمیده تماس می‌گیرد، پاسخی نمی‌شنود و پس از باز کردن در، با جسد وی روبه‌رو می‌شود. اسحاقی بیان کرد: افاغنه غیرمجازی که در این کارگاه مشغول به کار بوده‌اند، همزمان با این اتفاق متواری شده و هیچ نشانی از خود به جای نگذاشته‌اند. وی تاکید کرد: متاسفانه حضور افاغنه بسیار مشکل‌ساز شده است و آنها نقش عمده‌ای در ارتکاب جرم دارند. با این حال هیچ نشانی از افاغنه غیرمجاز در هیچ‌جا به ثبت نرسیده، به همین دلیل بسیاری از جرایمی که مرتکب می‌شوند، پرونده‌هایش مختومه اعلام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها