حجت الاسلام سید مرتضی صالحی خوانساری گفت: مطبوعات و خبرگزاری‌ها باید بهترین صفحات خود و رسانه ملی بهترین ساعات از شبکه‌های محبوب جوانان را به مفسران و چهره‌های محبوب قرانی اختصاص دهند تا فرهنگ اسلامی بیش از پیش توسعه یابد.
کد خبر: ۵۴۲۷۵۷
توفیق رسانه ها در گرو اختصاص جایگاه ویژه به قرآن

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران، این خطیب قرانی با قدردانی از برگزارکنندگان جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه های برخط قرانی آیات، گفت: با توجه به ایجاد شبهات گوناگون و خطرناک برای نسل جوان از طریق وسائل ارتباط جمعی جدید از جمله فضای مجازی ، بررسی و تبیین این شبهه های مخدر از سوی کارشناسان قرانی ضروری است.

وی با اشاره به اینکه مستکبران و سلطه طلبان غربی درصددند با مهجور و محدود کردن توسعه فرهنگ قرآنی جامعه اسلامی را از پویایی دور سازند، افزود: یکی از اندیشمندان غربی اقرار می کند تا جوامع اسلامی قرآن را ملجا و پناهگاه خود قرار دهند ما به خواسته هایمان نخواهیم رسید و ضروری است ما چادر را از زن مسلمان بگیریم و قرآن را در آن بپیچیم و آنها را محو کنیم.

این خطیب توانا با بیان اینکه از بعد از رحلت رسول اعظم (ص) سودجویانی بوده اند که نخواستند دستورات قرآنی به معنای واقعی آن اجرا شود، اظهارداشت: غربی ها گاهی با قرآن سوزاندن و یا نوشتن کتابی علیه قرآن به نام «آیات شیطانی» و یا توهین به ساحت پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) خواستند در مقابل قرآن قدعلم کنند که به فضل خداوند همه این تلاشهای مذبوحانه، ناکام مانده است.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی خوانساری خطیب مطرح در حوزه ترویج فرهنگ اسلامی و شیعی است که فعالیت های خود را پیش از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز کرد و در این زمینه سفرهای تبلیغی متعددی به کشورهای آمریکایی، اروپایی و عربی داشته است که سابقه نمایندگی مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی را نیز در کارنامه خود دارد.

یاد آور می شود دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاریها و رسانه های برخط قرآنی آیات ۱۹ اسفند با حضور مسوولان لشکری و کشوری و اصحاب رسانه در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها