این اربگ بین سرعت 20 تا 50 کیلومتر در ساعت عمل میکند.
اربگ در درجهی اول باعث بلند شدن کاپوت جلو میشود، با این کار فاصله ای میان کاپوت و قسمت سخت موتور ایجاد میشود.
در درجهی دوم اربگهای دوم عمل میکنند که فضایی امن میان مصدوم و شیشه جلو ایجاد میکنند
برای تشخیص نیز حسگرهایی بر روی لبه ی سپر جلو وجود دارند که برای شناسایی پاهای انسان طراحی شدهاند.
علیرضا طیاری
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد؛
جام جم آنلاین گزارش میدهد
جام جم آنلاین گزارش میدهد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد؛
یک فعال سیاسی:
یک نماینده مجلس:
در گفتوگوی «جامجم» با استاد حوزه و مبلغ بینالملل بررسی شد
گفتوگو با موسی اکبری،درخصوص تشکیل کمپین«سرزمین من»وساخت و مرمت۵۰خانه در منطقه زنده جان