این اربگ بین سرعت 20 تا 50 کیلومتر در ساعت عمل میکند.
اربگ در درجهی اول باعث بلند شدن کاپوت جلو میشود، با این کار فاصله ای میان کاپوت و قسمت سخت موتور ایجاد میشود.
در درجهی دوم اربگهای دوم عمل میکنند که فضایی امن میان مصدوم و شیشه جلو ایجاد میکنند
برای تشخیص نیز حسگرهایی بر روی لبه ی سپر جلو وجود دارند که برای شناسایی پاهای انسان طراحی شدهاند.
علیرضا طیاری
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
«جامجم» در گفتوگو با عضو هیات علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به بررسی اثرات منفی حفر چاههای عمیق میپردازد
سخنگوی صنعت آب در گفتوگو با جامجم: