این اربگ بین سرعت 20 تا 50 کیلومتر در ساعت عمل میکند.
اربگ در درجهی اول باعث بلند شدن کاپوت جلو میشود، با این کار فاصله ای میان کاپوت و قسمت سخت موتور ایجاد میشود.
در درجهی دوم اربگهای دوم عمل میکنند که فضایی امن میان مصدوم و شیشه جلو ایجاد میکنند
برای تشخیص نیز حسگرهایی بر روی لبه ی سپر جلو وجود دارند که برای شناسایی پاهای انسان طراحی شدهاند.
علیرضا طیاری
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتوگوی «جامجم» با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران مطرح شد
دکتر امیدعلی مسعودی، استاد ارتباطات در گفتوگو با «جامجم» عنوان کرد
گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با علیرضا نصیری، قهرمان جوانان جهان
سفیر سابق ایران در پاکستان در گفتوگو با «جامجم» تشریح کرد