سرپرست وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی بر ضرورت تعامل، همجوشی و همکاری با تشکل‌های کارگری تاکید و آمادگی خود را برای تحقق مطالبات کارگران اعلام کرد.
کد خبر: ۵۴۲۵۸۱

به گزارش ایسنا، اسدالله عباسی در نخستین نشست با نمایندگان تشکل‌های کارگری، امضای قراردادهای سفید امضای کارگران را مورد انتقاد قرار داد و گفت: کارگران باید امنیت شغلی داشته باشند و ما برای کمک به ایجاد و حفظ امنیت شغلی کارگران، نهایت تلاش خود را خواهیم کرد.

وی برگزاری سریع‌تر جلسات تعیین دستمزد با نمایندگان کارگری و کارفرمایی را خواستار شد و افزود:‌ تعیین دستمزد باید منطقی و مبتنی بر واقعیات و نیازهای روز جامعه باشد.

عباسی گفت: برای رسیدن به رقم واقعی دستمزد باید عواملی همچون هزینه‌های تولید و تامین معیشت خانوار کارگری مدنظر قرار بگیرد.

وی در عین حال پیش‌بینی سبد کالایی و کمک‌های غیرنقدی دولت برای کارگران را به جهت افزایش توان خرید خانوارهای کارگری خواستار شد.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این ‌که کارگران حق استفاده رایگان از مراکز رفاهی،‌ تفریحی و ورزشی را دارند، گفت: هم‌اکنون بیش از 260 پروژه کارگری در کشور در دست اجراست و این پروژه‌ها با هدف تامین رفاه جامعه کارگری و اجرا می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها