شایق در گفت وگو با جام جم آنلاین مطرح کرد

تلاش دشمنان برای بی تفاوت کردن مردم نسبت به انتخابات

شایق در گفت‌وگو با جام جم آنلاین:

مردم فریب دغلکاریهای آمریکا در مذاکره را نخواهند خورد

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: جایگاه کنونی ایران در معادلات بین المللی حاصل پایمردی و مقاومت ملت سلحشور و انقلابی ایران و راهبردهای عزتمندانه مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۵۴۱۴۹۸
مردم فریب دغلکاریهای آمریکا در مذاکره را نخواهند خورد

عشرت شایق در گفت‌وگو با خبرنگار جام جم آنلاین موضوع مذاکره و رابطه با آمریکا را یکی از مسائل کلان سیاسی کشور دانست و افزود: مقام معظم رهبری به عنوان سکان دار انقلاب اسلامی بارها در خصوص مذاکره بین ایران و آمریکا با صراحت اظهار نظر نموده و در دیدار با مردم انقلابی تبریز یکبار دیگر شرایط چنین مذاکراتی را اعلام فرمودند.

وی گفت: ابراز تمایل مقامات آمریکایی برای مذاکره با ایران همزمان با تشدید تحریم های اقتصادی نشانه عدم صداقت سران کاخ سفید در ارائه چنین پیشنهادی است و مردم ایران هیچگاه فریب دغلکاری ها و سیاست بازی های آمریکا را نخواهند خورد.

نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفتارهای خصمانه آمریکا در مورد ایران افزود: آمریکایی ها که با وقوع انقلاب اسلامی، منافع  خود را در کشورمان از دست داد بودند در قالب‌های متعددی همچون راه اندازی درگیری های داخلی و جنگ تحمیلی،‌ ایجاد فتنه‌های سیاسی و اقتصادی، اجرای تحریم های ظالمانه و کارشکنی در مذاکرات هسته‌ای و ادعای نقض حقوق بشر سعی در زیر سوال بردن نظام جمهوری اسلامی داشته اند و در حال حاضر نیز هیچگونه تغییری در رفتار آنان مشاهده نمی شود.

این کارشناس روابط بین الملل تصریح کرد:‌ برقراری رابطه میان آمریکا و ایران غیر ممکن نیست ولی این رابطه  زمانی امکان‌پذیر خواهد بود که هر دو کشور در قالب عزت، استقلال و منافع دو طرفه با یکدیگر پای میز مذاکات بنشینند و طرح مذاکره و رابطه با شرایط تحمیلی و یکطرفه نوعی کج سلیقگی سیاسی بوده و نمی تواند منافع ملت ایران را تامین نماید.

وی بیانات شجاعانه و راهبردی مقام معظم رهبری و تاکید بر مواضع انقلابی را بیعتی مجدد با آرمان های امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر اعلام کرد و افزود: تدابیر معظم له در هر برهه از تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی، راهگشا و عزت‌آفرین بوده و ترسیم گر مسیر آینده می باشد و مقاومت ملت ایران در شرایط کنونی نیز یقینا نوید بخش پیروزی های بزرگ آینده خواهد بود.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، تاکید مقام معظم رهبری بر دیپلماسی انقلابی بجای دیپلماسی سلطه جویانه و زورمندانه را مهندسی نظام در حوزه روابط بین الملل اعلام کرد و گفت: باید از همه توانمندی‌ها و امکانات خود در رابطه با حفظ منافع ملی و اهداف بین‌المللی انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها