آغاز پیش ثبت‌نام جدید زائران عتبات عالیات

معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از آغاز پیش ثبت‌نام جدید عتبات عالیات خبر داد و افزود: ششم اسفند از میان متقاضیان قرعه کشی انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۴۱۴۱۰

مسعود اخوان به مهر گفت: متقاضیانی که قصد سفر در ایام نوروز و اوایل سال آینده را به عتبات عالیات عراق دارند تا پنجم اسفند می‌توانند برای انجام پیش ثبت‌نام به سایت اینترنتی عتبات مراجعه کنند. وی ادامه داد: این پیش‌ ثبت‌نام‌ها به مدت یک هفته ادامه دارد و در روز ششم اسفند از میان افراد ثبت‌نام شده قرعه‌کشی به عمل می‌آید و در نهایت اسامی زائران، هفتم اسفند مشخص روی سایت قرار می‌گیرد. معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با اشاره به این‌که اعزام زائران از بیست و چهارم اسفند تا بیست و ششم اردیبهشت انجام می‌شود، تاکید کرد: اعزام این افراد در دوره اعزام‌های نوروزی قرار می‌گیرد و قیمت اعزام‌ها نسبت به دوره‌های قبل افزایش نخواهد داشت.

اخوان یادآور شد: متقاضیان برای ثبت‌نام در کاروان‌ها باید به سایتWWW.ATABAT.HAJ.IR مراجعه و اطلاعات لازم را کسب کنند. وی با اشاره به بهبود امکانات بهداشتی و اقامتی عراق برای زائران ایرانی تصریح کرد: براساس مذاکرات انجام شده از سوی مقامات این کشور بر بهبود وضع بهداشتی و اقامتی شهرهای زیارتی تاکید شده که البته از سوی نمایندگان سازمان حج در عراق نیز این موارد بررسی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها