نشست خــــــبری نمایش موزیکال «قحطی نور» که به کارگردانی و بازیگری امین حیایی در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت، صبح روز گذشته با حضور اهالی رسانه در تالار وحدت برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۱۳۳۴

این هنرمند درباره نمایش موزیکال «قحطی نور» گفت: طی 9 ماه تلاش کرده‌ام تا سه هنر نمایش، موسیقی و تئاتر را در شکل و قالبی ترکیب کنم که بتوانم از طریق آنها پیام صلح را به گوش جهان برسانم.

او درباره درآمدزایی این نمایش اظهار کرد: مطمئنا این کار برایم برگشت مالی چندانی ندارد. در این نمایش موزیکال تلاش کرده‌ام تا ضیافت خداوندی را به بهترین شکل انجام دهم و گروهی از مردم را که در اوج ظلمت و تاریکی به سر می‌برند برای لحظه‌ای به نور خداوندی و آرامش درونی آشنا کنم و به نمایش درآورم.

حیایی ادامه داد: در طول این چند ماه فقط سه بار تمرین داشتیم و یک‌بار اجرای اختصاصی و آن هم برای حمایت اسپانسر بود که متاسفانه از این موضوع هم بی‌بهره ماندیم.

وی تاکید کرد: من با این کار نمی‌خواهم بگویم که کارگردان یا بازیگر تئاتر هستم. من همان امین حیایی هستم که به این دلیل الگوی خیلی از افراد شده‌ام و باید از خیلی چیزها که دوست دارم، بگذرم. مسئولان فرهنگی فقط در صدور مجوز و در اختیار قرار دادن تالار وحدت با ما هم همکاری داشتند.

حیایی با بیان این‌که نمایش موزیکال «قحطی نور» از سوم تا دوازدهم اسفند‌ در 18 اجرا به روی صحنه خواهد رفت، گفت: قیمت فروش بلیت‌های این برنامه از 25 تا 50 هزار تومان تعیین شده است که روزهای شنبه به صورت نیــم‌بها در نظر گرفته شده است تا همه بتوانند استفاده کنند.

او درباره حضور حامد بهداد گفت: آقای بهداد قرار بود با ترانه‌ای از گروه دارکوب برای ما برنامه اجرا کند که متاسفانه با تداخل دیگر برنامه‌هایش، از همکاری با ما بازماند.

این هنرمند با تاکید بر این‌که نمایش موزیکال «قحطی نور» را با درآمد «قلاده‌های طلا» نساخته است، اظهار کرد: در فیلم «قلاده‌های طلا» من فقط صد میلیون تومان دریافت و آن را هم صرف هزینه‌های زندگی‌ام کردم. حیایی درباره هزینه‌های نمایش هم این‌گونه توضیح داد: مبلغ 185 میلیون تومان فقط دستمزد بخش موسیقی کار می‌شود که هزینه‌های گروه نمایش حرفه‌ای و تبلیغات کار را باید به آن افزود که اینها با صدور چک شخصی از سوی من انجام پذیرفته است.

حیایی با بیان این‌که نمایش موزیکال «قحطی نور» در خارج از کشور هم بروی صحنه خواهد رفت، گفت: اتریش یکی از گزینه‌های خارجی برای ماست که دکوراسیون آن همانند تالار وحدت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها